Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å titter på dealer på ansiktsbehandlinger hos groupon. Frister å slå til på en deal, siden det er så billig, men leste noen skrekk hendelser på nett, hvor kundene skriver at de ikke fikk brukt dealen de kjøpte gjennom groupon, at salongen var dårlig osv. Men noen av salongene må vel være bra? Er det noen her inne som har kjøpt deal på groupon hos en salong de har vært fornøyd med? Isåfall, hvilken av salongene var det?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er innbitt Groupon-fantast og har prøvd litt av hvert av dealer der. Mitt valgspråk; sjekk alltid anbefalinger/omtaler av stedet du tenker kjøpe deal hos på nettet før du slår til. Jeg har holdt på å kjøpe deal hos cosmo beauty et par ganger men holdt meg unna pga den negative omtalen på nettet.. Har prøvd en hudpleiedeal fra groupon før (eller var det let's deal..?). Den lå på Frogner i nærheten av Bygdøy alle.. men husker ikke navnet nå. den var ok.

Ellers prøvde jeg en annen som jeg mener het noe med skin, og lå i Vika. Den anbefales ikke.. hudpleielokalet var et bakrom, stolen en campingstol med pledd over, ja... det virket lite etablert, kan man si

Anonymous poster hash: 4c148...b51
Skrevet

Cosmo Beauty var faktisk en av dealene jeg så på! Men jeg kjøpte den ikke, da jeg også lese de dårlige omtalene.. Oi, det hudpleielokalet i bakrommet høres ikek bra ut. Uff, dumt det skal være sånn. Takk for svaret :) Flere som har kjøpt hudpleie deal fra groupon? Er veldig interessert i å høre hvilke salonger dere som har vært fornøyde, har gått til. :)

Skrevet

jeg har prøvd meg litt selv. Akkurat nå vurderer jeg en reise via groupon, og ifølge tripadvisor har den 400 omtaler hvorpå de fleste er veldig bra.....

Cosmobeauty har jeg kjøpt! Sminkekurs tok jeg. Etter to bestillinger fikk jeg endelig time, og når timen min var sto jeg og ventet og ventet og ventet. Jeg sa jeg skulle på sminkekurs og de ba meg sette meg, hvor jeg satt og satt og satt. Etter (seriøst) 35 min tok jeg tak i noen og spurte, og det viste seg at hun som skulle hjelpe meg ikke var på jobb den dagen. Masse tull, herregud. Jeg kom tilbake og fikk sminkekurset også gav de meg en boks mineralpudder siden ingen dukket opp forrige gangen. Det var ok siden den var verdt 400 kr, men aldri mer.

En annen gang tenkte jeg frisør og bestilte. da jeg skulle ringe og bestille time var det ingen som svarte. Så på kvelden ble jeg ringt opp av det nummeret (?) til frisøren som snakket til meg på veldig dårlig norsk. Liker ikke at de fant igjen nr mitt, så jeg kontaktet groupon og fikk igjen pengene....

Min erfaring er at det er mange nyoppstartede bedrifter som benytter groupon. Noen er ok, men mange er uerfarne. Jeg hadde en massasje som var alt annet enn avslappende, og etterpå mottok jeg rundt ti e-poster fra bedriften om at de ønsket tilbakemeldinger, at jeg skulle anbefale de til venner, at jeg fikk mer rabatt på en annen behandling etc. Brukte de aldri igjen.

Skrevet

forresten en bedrift jeg liker veldig godt, og jeg tror jeg først gikk til de via groupon (par år sia) er sanz frisør i Oslo. de driver med hår og negler og noen få kroppsbehandlinger. Tommel opp! Har brukt de endel i ettertid :)

Skrevet

Jeg fikk restylane- behandling via groupon for latterlige 1000 kr. Der jeg gjør og gjør dette til vanlig betaler jeg 3500 kr. Det var en anerkjent klinikk, som også utfører plastikkirurgi, og var overhodet ingenting å si på kvaliteten på behandlingen!! Var kjempebra behandling til "gi- bort- pris".. Har faktisk undersøkt hva selve injeksjonen koster, og det er dyrere for klinikken å kjøpe inn 1 ml restylane enn de 1000 kronene jeg betalte. Riktignok gikk jeg tilbake til min vanlige klinikk for neste injisering, men kan tenke meg de vil få en del nye kunder ved å tilby et sånt supertilbud. Selvfølgelig er jo sånne tilbud for å lokke kunder til å bli "avhengige" av behandlingen. Og jeg lover at man kan bli hektet!! Har satt restylane i lepper i 5 år hver 3 måned, og de siste 2 år har jeg også satt det i kinn(restylane vital). I tillegg til botox. Så for klinikken, så er nok sånne tilbud for å rekruttere potensielle "avhengige" kunder.. Ville glatt gått for et supertilbud på hud eller hårpleie igjen!!

Skrevet

forresten en bedrift jeg liker veldig godt, og jeg tror jeg først gikk til de via groupon (par år sia) er sanz frisør i Oslo. de driver med hår og negler og noen få kroppsbehandlinger. Tommel opp! Har brukt de endel i ettertid :)

Åh, så fint svar. Tusen takk. Er så fint å få høre andres erfaringer, siden det er såpass mye rart! Var sminkekurset bra da det endelig ble satt igang? Ser veldig mange er misfrnøyde med Cosmo Beauty.. Så det gjelder nok å forhøre seg, før man kjøper deal. :)

Skrevet

Jeg fikk restylane- behandling via groupon for latterlige 1000 kr. Der jeg gjør og gjør dette til vanlig betaler jeg 3500 kr. Det var en anerkjent klinikk, som også utfører plastikkirurgi, og var overhodet ingenting å si på kvaliteten på behandlingen!! Var kjempebra behandling til "gi- bort- pris".. Har faktisk undersøkt hva selve injeksjonen koster, og det er dyrere for klinikken å kjøpe inn 1 ml restylane enn de 1000 kronene jeg betalte. Riktignok gikk jeg tilbake til min vanlige klinikk for neste injisering, men kan tenke meg de vil få en del nye kunder ved å tilby et sånt supertilbud. Selvfølgelig er jo sånne tilbud for å lokke kunder til å bli "avhengige" av behandlingen. Og jeg lover at man kan bli hektet!! Har satt restylane i lepper i 5 år hver 3 måned, og de siste 2 år har jeg også satt det i kinn(restylane vital). I tillegg til botox. Så for klinikken, så er nok sånne tilbud for å rekruttere potensielle "avhengige" kunder.. Ville glatt gått for et supertilbud på hud eller hårpleie igjen!!

Så bra du var fornøyd med behandlingen! 1000kr høres jo for bra ut til å være sant, men da var det bra den gangen:) Ja, tror jeg kjøper en deal, vil bare være så sikker som mulig på at det er et bra sted. Er jo så latterlig billig!

• Liker 1
Skrevet

Sminkekurset lærte jeg nærmest ingenting av.. Jeg så også egentlig verre ut (i mine øyne) når jeg kom ut i dagslys enn når jeg kom inn..

Skrevet

Sminkekurset lærte jeg nærmest ingenting av.. Jeg så også egentlig verre ut (i mine øyne) når jeg kom ut i dagslys enn når jeg kom inn..

Åh :( det var ikke noe særlig. Da bestiller jeg ikke deal hos dem, etter å ha lest så mye negativt hvertfall.

Skrevet

Så bra du var fornøyd med behandlingen! 1000kr høres jo for bra ut til å være sant, men da var det bra den gangen:) Ja, tror jeg kjøper en deal, vil bare være så sikker som mulig på at det er et bra sted. Er jo så latterlig billig!

Ja, det var latterlig billig, og på et veldig profft sted! Så akkurat dette var en "gulldeal"!! Men det er ikke alltid sånn, så vær nøye med å sjekke ut stedet det er kampanje på før du betaler! Har kjøpt dealer på resturanter et par ganger, og fått skikkelig kjip mat! Har også hørt negative omtaler om de som kjøper vare gjennom shopping- funksjonen til groupon. Det kan være du må vente i måndesvis før du får varen!! Men om skjønnhetssalongen er anerkjent, så ville jeg ikke nølt!!

Skrevet (endret)

Ja, det var latterlig billig, og på et veldig profft sted! Så akkurat dette var en "gulldeal"!! Men det er ikke alltid sånn, så vær nøye med å sjekke ut stedet det er kampanje på før du betaler! Har kjøpt dealer på resturanter et par ganger, og fått skikkelig kjip mat! Har også hørt negative omtaler om de som kjøper vare gjennom shopping- funksjonen til groupon. Det kan være du må vente i måndesvis før du får varen!! Men om skjønnhetssalongen er anerkjent, så ville jeg ikke nølt!!

Hadde man bare visst hvilke tilbud som var på et profesjonelt sted, og hvilke som ikke var det. Men man får søke så grundig på nettet som mulig, før man bestiller:) Åh, skjønner ikke hva som er vitsen med å selge deal på groupon, om man serverer dårlig mat, gir dårlige behandlinger osv.. Da drar man jo ingen kunder. Får følge med på hudpleie dealene nå fremover, si gjerne fra om du kommer over en salong som virker bra:)

Endret av Lady
Skrevet

Jeg var på ett sted på Røa for neglebehandling forresten. Neglene var ikke så bra (måtte få nye), men hun som eide det var kjempekoselig. Jeg nevnte at jeg snart hadde bursdag og hun gav meg en ryggmassasje til halv pris. Og den var god ;) Er ett sted inne på senteret.

Skrevet

Jeg var på ett sted på Røa for neglebehandling forresten. Neglene var ikke så bra (måtte få nye), men hun som eide det var kjempekoselig. Jeg nevnte at jeg snart hadde bursdag og hun gav meg en ryggmassasje til halv pris. Og den var god ;) Er ett sted inne på senteret.

Åh, si fra om du kommer på hva salongen het:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...