AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Jeg er så frustrert over forholdet mitt at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre...Har flyttet for meg selv pga denne problemstillingen. Mannen har tre barn fra tidligere, jeg har ingen. Jeg ønsker meg barn, men han kan ikke få flere barn. Det verste må være at han virker så likegyldig til dette, det har liksom ikke noe betydning. Og det irriterer meg . Samtidig forventer han at jeg skal stille opp for barna hans , og han har tydelig innstillingen "jeg har jo 3 barn, så vi trenger jo ikke flere ". Barna betyr alt for ha, samtidig er han lei av barnemaset mitt .Jeg skal være fornøyd jeg med at vi har tre barn. Jeg er sjalu på barna og det har jeg fortalt han, men han bare skjønner det ikke. "Det er jo tre gull barn , så jeg skjønner ikke hvorfor du oppfører deg så barnslig ". Saken gjør det ikke bedre at den ene er prikk lik sin mor. Han mente at jeg skulle ha barn fordi det var sånn på moten. Han sa ingenting positivt om barn da vi diskuterte dette. Blir bare så forbanna over at han forventer at jeg skal ta meg av ungene hans. Jeg vil også være gravid. Hadde det ikke vært for at jeg elsket han så høyt , hadde jeg forlatt han for lengst... Anonymous poster hash: 2c6a0...973
Lea2 Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Han kan ikke få flere barn... og da kan han vel ikke det da... eller? 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Når barna er hos dere har dere jo 3 barn. Stiller du opp og er positiv kan du få det knallbra med 3 bonusbarn. han synes vel det er nok og det er jeg helt enig i. Og han kan jo ikke få flere, hva er du sur for da? Han er vel fornøyd med de han har. Synes det høres bra ut at ikke han får fler bare fordi du vil, men at han tenker at de skal følges opp alle sammen også. Anonymous poster hash: 1b58f...093
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Jeg er så frustrert over forholdet mitt at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre...Har flyttet for meg selv pga denne problemstillingen. Mannen har tre barn fra tidligere, jeg har ingen. Jeg ønsker meg barn, men han kan ikke få flere barn. Det verste må være at han virker så likegyldig til dette, det har liksom ikke noe betydning. Og det irriterer meg . Samtidig forventer han at jeg skal stille opp for barna hans , og han har tydelig innstillingen "jeg har jo 3 barn, så vi trenger jo ikke flere ". Barna betyr alt for ha, samtidig er han lei av barnemaset mitt .Jeg skal være fornøyd jeg med at vi har tre barn. Jeg er sjalu på barna og det har jeg fortalt han, men han bare skjønner det ikke. "Det er jo tre gull barn , så jeg skjønner ikke hvorfor du oppfører deg så barnslig ". Saken gjør det ikke bedre at den ene er prikk lik sin mor. Han mente at jeg skulle ha barn fordi det var sånn på moten. Han sa ingenting positivt om barn da vi diskuterte dette. Blir bare så forbanna over at han forventer at jeg skal ta meg av ungene hans. Jeg vil også være gravid. Hadde det ikke vært for at jeg elsket han så høyt , hadde jeg forlatt han for lengst...Anonymous poster hash: 2c6a0...973 Anonymous poster hash: 4268d...a26
Ragg Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Her må du ta et valg. Et liv med han og hans barn og godta det, eller forlate han og møte en annen du blir glad i å kan få barn sammen med. Det er veldig dumt å sitte der 50'år og bitter fordi du valgte et liv med han og ikke selv få barn når ønsket ditt er så sterkt. Og har du alt flytter for deg selv så er det ikke så mye som gjenstår...! Ta et valg som er best for deg! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå