Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I et forhold, 5 år. Gikk inn på et rom der han lå på og kysset annen halvnaken jente som jeg kjenner. Han var drita og vet ikke om det som skjedde og at jeg kom inn. Nå har jeg lyst å kysse en annen mann for å føle meg bedre selv... Han kommer til å si at jeg lyver å gjøre det slutt med meg hvis jeg konfronterer han, og jeg føler at å kysse noen andre er eneste måte å bli ferdig med de stygge bildene i hodet mitt ... er ett år siden nå.

Noen tanker?

Anonymous poster hash: ae01a...6e2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å slå opp med en gang, dette forholdet er dødfødt i det lange løp.

Anonymous poster hash: f30b4...f89
  • Liker 4
Skrevet

:hug: først og fremst sender jeg deg en klem!

Har det gått et år, uten at du har tatt det opp med han?

Gjest HappyWaffle
Skrevet

når han ikke klarer å holde buksene på i fylla ville jeg revurdert forholdet.

kan du stole på han i ettertid?

å hvorfor har det gått et helt år?

Skrevet

(...)

Noen tanker?

JA!

1) Hvorfor gjorde du ikke noe der og da?

2) Eventuelt minnet ham på det neste dag?

3) Hvorfor har du fortsatt i et år med en som har gjort det mot deg?

4) Hvorfor i huleste tror du at du kommer deg til å føle deg noe bedre av å synke ned på hans nivå?

• Liker 2
Skrevet

Jeg konfronterte han der og da og han husker det ikke og sa 'men det er jo deg?'... Vi har barn, hus sammen, bil osv.. Ikke så lett å gå fra han da.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

da ville jeg bare stått på mitt å sagt at nei det var ikke meg for jeg sto å så på!

Gjest Smiley_cat
Skrevet

Tror ikke det vil få deg til å føle deg bedre i det lange løp å kysse noen andre bare for å ta igjen. Tenker det kan slå tilbake på deg i ettertid.

Ville gjort meg opp en formening om dette er noe jeg kunnet gått videre med (tilgi) eller om dette er av en sånn karakter at jeg ikke hadde klart å fortsette forholdet.

Hvis du tror at du klarer å tilgi etterhvert, må du nesten enten konfrontere han, eller la det ligge. -Men klarer du da å gå videre? Mange kommer ser gjennom utroskap også. Om du velger å prate med han, prat det ut, hva var det som skjedde? Var det et resultat av en langvarig flørt, eller noe som oppstod spontant? Hadde de sex? Eller ikke? Hvor går grensen din på hva du kan leve med og gå videre med?

Mange spørsmål, men kun du som har svarene.

Lykke til!

Skrevet

At du gidder virkelig.

Skrevet (endret)

Jeg hadde gjort som mamma gjorde da hun fersket pappa og en elskerinne! Hun kastet et tørkestativ på dem og hoppet på dem, kjørte hjem og kastet alle tingene hans ut vinduer og dører, strødd ut over hele tunet. Jupp.... Det hadde jeg gjort. Dette skjedde i 92 forresten! Gamle hippier.

Men altså. Det er et år siden. Du kan takke deg selv for at du ikke har konfrontert han med det engang. Det kan ikke jeg fatte. Og det kommer ikke til å hjelpe å kysse en annen mann, det gjør deg bare like ekkel. Ikke synk så lavt, vær så grei.

Endret av Alja91
Skrevet

Det er vanskelig å dele dette med andre egentlig. Han er en fantastisk mann, som gjorde en feil i fylla. Jeg er 100% sikker på at han ikke husker dette også, noe som gjør det litt enklere å takle. Jeg trodde jeg hadde gått videre og tilgitt, glemt, men nå får jeg stadig vekk bilder i hodet mitt fra den dagen. De hadde ikke sex, men hadde nok hatt det om ikke jeg kom inn på rommet. Jeg er ikke interessert i å gjøre det slutt med han, og heller ikke i å snakke om dette med han.. Jeg vet hvor lei seg han blir dersom han selv finner ut av dette. Jeg vet det er slemt av meg å tenke på å kysse en annen mann, og jeg kommer ikke til å gjøre det heller. Men tanken streifer meg ofte, at det er noe som kunne fått meg ned på samme nivå som han, da det blir lettere for meg å akseptere det han har gjort, dersom jeg har gjort noe like ille.. Om noen forstår..

Skrevet

Gå til en flink terapeut og lær deg teknikker for å få ubehagelige bilder ut av hodet.

Skrevet

Jeg forstår deg, faktisk, med det at du vil "gjøre hevn". Var i samme situasjon med eksen min, men der var det heldigvis ikke barn og bolig inkludert, så jeg gjorde det slutt ett år etterpå. Du bør iallefall snakke med ham om hvor mye det plager deg, og ta det derifra?

Skrevet

hevn ville vært den eneste løsningen for min del. gjør det samme mot han og få deg litt sjelefred og lev videre.

Anonymous poster hash: a291b...1fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...