Mrs. Morgan Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har bestemt meg for å bli flinkere på trening og kosthold fra og med i morgen av. Jeg trener regelmessig, men det går som regel i 20 minutters jogging og litt enkel styrke. Med helt grei kosthold. Men nå vil jeg se litt resultater, bli sterkere, bedre, sunnere og så videre! Men jeg tror det kan hjelpe hvis man har noen ved seg, som også strever etter det samme. Så derfor tenkte jeg at jeg kanskje kunne finne noen her?? Noen som har lyst til å joine meg? Så kan vi oppdatere hverandre her på hvordan det går, om vi har vært flinke eller ikke... kremt! Osv. Pushe hverandre, motivere hverandre, gi hverandre tips, råd osv. Jeg kan begynne med å si hva jeg skal bli flinkere på: Jeg vil kunne løpe 2 langøkter i uka, det vil si fra og med 40 minutter til en time med jogging. (8 km/t-10 km/t), en intervalløkt (raske intervaller eller bakkeintervaller for eksempel) og to styrkeøkter. (Den ene for overkroppen og den andre for underkroppen) Jeg tenkte for eksempel å trene fire dager i uka, det er det mest realistiske for meg. Det er noe jeg kan gjøre hele livet liksom. Og når det gjelder kostholdet, så vil jeg bli flinkere til å spise renere mat, mat laget fra bunnen av, spise mindre porsjoner og ha ÈN spisedag i uka. Og så må jeg bli flinkere til å drikke mer VANN. Hvem vil være med? Fortell om ditt/dine mål!
LiilS Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Jeg kan gjerne fortelle mine mål, jeg pleier som regel å ha 4 styrketreningsøkter og 2 kondisjonsøkter. Likevel ser jeg ikke bra ut og mye av det er p.g.a. kostholdet og det faktum at jeg blir så sjenert når det er mannfolk der at jeg bare prøver å skynde meg hjem og ender opp med å ikke gjøre øvelsene ordentlig. Det er litt dumt når jeg allerede har brukt tid der. Målet mitt er altså å kunne løfte mer, være mindre sjenert/flau på reningssentre, ha ÈN spisedag i uka som deg, ender fort opp med 2-3.. etter jul skal jeg også lære å løfte meg selv opp.
fuksia Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 jeg var skikkelig flink med treninga fra sommeren og til midt ut i november, nå er eksamensperioden på gang for fult og jeg har derfor ikke trent like mye. men jeg tenker at når jeg er ferdig med alle eksamene neste uke, da skal jeg begynne for fult igjen. målet er fem treningsøkter i uken fra januar.
fit-living Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 jeg hiver meg også med: besøk meg her
Mrs. Morgan Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2013 Moro at noen vil være med, da Har lenge trent i garasjen til foreldrene mine, men siden de ikke er ferdig med å pusse opp der, ser jeg blant annet rett inn i en isolasjonsvegg når jeg løper på mølla... og det gidder man ikke i 45 minutter liksom! hehe. Så i går meldte jeg meg inn på EVO igjen og tok min første løpetur der. Det ble totalt 40 minutter med rolig løping, sier meg fornøyd med det. Planen er å løpe 45 minutter i morra og trene styrke på underkroppen. Det vil si lår og rumpe! Et av målene mine med denne treningen er å få en bedre rumpe! Vil ha en stram, litt stor og fast rumpe. Gotta love it! Har ikke trent i dag, btw!
heiduderborte Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Jeg har tenkt det samme som deg, bare uten den 1 spisedagen. Starter i morgen 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #7 Skrevet 13. desember 2013 Glemte å oppdatere i går! I går løp jeg 45 minutter på mølla + trente styrke på lår og rumpe. Kjenner det i dag foråsidetsånn! Har også vært flink med kostholdet selv om godtesuget virkelig gjelder nå! Har pms og hele pakka, skal ikke være lett Men jeg SKAL klare å vente til lørdag! Men mulig jeg tar meg et par lussekatter i dag da... har liksom tenkt å bake det Hva med dere da? Anonymous poster hash: 177ac...57e
Mrs. Morgan Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2013 Glemte å oppdatere i går! I går løp jeg 45 minutter på mølla + trente styrke på lår og rumpe. Kjenner det i dag foråsidetsånn! Har også vært flink med kostholdet selv om godtesuget virkelig gjelder nå! Har pms og hele pakka, skal ikke være lett Men jeg SKAL klare å vente til lørdag! Men mulig jeg tar meg et par lussekatter i dag da... har liksom tenkt å bake det Hva med dere da? Anonymous poster hash: 177ac...57e Ops, postet visst som anonym! Its me!
Mrs. Morgan Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #9 Skrevet 17. desember 2013 Her er det lite liv, gitt! Ikke bra! Hvor er dere, folkens?? Oppdaterer med at jeg løp 45 minutter på mølla i dag. Eller, gikk de fem første og siste minuttene da. Så det ble nøyaktig 35 minutter med jogging mellom 8-9 km/t. Merker jeg går rundt og er småsulten hele tida nå, hehe. Spiste kyllingwok med fullkornsris til middag og drikker en kopp te til kvelds. I morra er planen å trene sirkeltrening for overkropp.
hannemor123 Skrevet 17. desember 2013 #10 Skrevet 17. desember 2013 Anbefaler deg og løpe ute, da det er forskjellig terreng noe som virker bedre på kroppen og gjør at du får mer utav det. Løp minst mulig på asfalt! Få deg en billig pulsklokke gjerne med gps, da kan du se hvor langt du har sprunget, hvor mange kalorier du har brent, hvilken fart du løper i og hvilken sone du er i. Hadde jeg vært deg ville jeg ikke hengt meg for mye opp i hvilken fart jeg springer på heller hvilken sone du ligger i (etter pulsen din) for dette er et bedre mål etter hvor trent du er. På sone 2-3 som er rolig langkjøring (jogging) løper du i det tempoet at du kan føre en samtale og springe rundt 1 mil uten problem. Sone 3-4 er litt fortere og her vil du som regel ikke klare å løpe i 1 time :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå