nat26 Skrevet 12. mai 2004 #1 Skrevet 12. mai 2004 ti meg?I dag skal vi grille spareribs,noen tips på hva vi kan ha ved siden av?Kjæresten elsker potetsalat,så det er det han vil ha,jeg prøver å spise"sunt" så jeg vil helst ikke ha potetsalat.
Suzy Skrevet 12. mai 2004 #2 Skrevet 12. mai 2004 Rucculasalat! DET er godt det og sterk på smak slik at den ikke blir borte i spareribsen
Gjest Myumi Skrevet 12. mai 2004 #3 Skrevet 12. mai 2004 Maispure er kjempegodt til spareribs men da må du bruke fløte. Kan du ikke lage en lett variant av potetsalat med lettrømme og lettmajones?
nat26 Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2004 Kan kanskje lage potetsalt selv da.Har tenkt å lage salat så jeg kan i grunn droppe potetsalaten.Takk for alle tipsene.
nat26 Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2004 Har du prøvd det suzy?Jeg har nemlig aldri laget potetsalat selv jeg.Åssen gjør jeg det?
Gjest GreenSky Skrevet 12. mai 2004 #7 Skrevet 12. mai 2004 Hvis du ser litt lenger ned på siden, er det noen som har spurt det samme spørsmålet.
Gjest Jamila Skrevet 12. mai 2004 #8 Skrevet 12. mai 2004 Du kan lage potetstuing: skjær nypoteter i terninger (potetsalatstrørrelse) og kok møre. Lag hvit saus (og denne kan du jo lage så mager du bare vil) som du har MASSE nyklipt gressløk i. Bland potetene forsiktig inn i sausen så du får en stuing. Smak til med salt og pepper. Serveres varm/lunken, nydelig til all slags grillmat og spekemat, og et sunnere alternativ enn potetsalat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå