Gå til innhold

Er det noen som har et tips....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ti meg?I dag skal vi grille spareribs,noen tips på hva vi kan ha ved siden av?Kjæresten elsker potetsalat,så det er det han vil ha,jeg prøver å spise"sunt" så jeg vil helst ikke ha potetsalat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rucculasalat! DET er godt det og sterk på smak slik at den ikke blir borte i spareribsen

Gjest Myumi
Skrevet

Maispure er kjempegodt til spareribs men da må du bruke fløte. Kan du ikke lage en lett variant av potetsalat med lettrømme og lettmajones?

Skrevet

Kan kanskje lage potetsalt selv da.Har tenkt å lage salat så jeg kan i grunn droppe potetsalaten.Takk for alle tipsene.

Skrevet

Du kan lage potetsalaten med Kesam også :wink:

Skrevet

Har du prøvd det suzy?Jeg har nemlig aldri laget potetsalat selv jeg.Åssen gjør jeg det?

Gjest GreenSky
Skrevet

Hvis du ser litt lenger ned på siden, er det noen som har spurt det samme spørsmålet. :wink:

Gjest Jamila
Skrevet

Du kan lage potetstuing:

skjær nypoteter i terninger (potetsalatstrørrelse) og kok møre.

Lag hvit saus (og denne kan du jo lage så mager du bare vil) som du har MASSE nyklipt gressløk i. Bland potetene forsiktig inn i sausen så du får en stuing. Smak til med salt og pepper. Serveres varm/lunken, nydelig til all slags grillmat og spekemat, og et sunnere alternativ enn potetsalat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...