AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Hei! Jeg er ganske ny på instagram, så kan ikke helt reglene. Når jeg adder noen, er det da ikke vanlig at de også vil følge meg? De fleste følger meg også, men noen trykker kun godkjenn, men adder ikke meg tilbake Anonymous poster hash: ef20e...af4
Gjest Euforia Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Ja, det kan hende. Hvis du f.eks. følger Justin Bieber, så er det jo ganske liten sannsynlighet for at han følger deg tilbake.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Ja, det kan hende. Hvis du f.eks. følger Justin Bieber, så er det jo ganske liten sannsynlighet for at han følger deg tilbake. Hehe ja det skjønner jeg. Jeg mente venner og bekjente Anonymous poster hash: ef20e...af4
kaffemor Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Det er ikke alle som følger meg, som jeg følger Og omvendt! G 1
Apefinger Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Nei, man følger bare de man finner interessant, nære venner, søsken osv. 1
Amphitrite Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Det er ikke en regel, men det er jo høflighet da. Skal dog innrømme at jeg ikke gidder å følge bekjente med helt uinteressante profiler, selvom de følger meg.
Gjest Euforia Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Med venner er det vanlig at de følger deg tilbake, men det kommer jo litt an på hva du legger ut. Det er flere venner som legger meg til og som jeg ikke legger til tilbake fordi de f.eks. bare har Instagram for å se på andre bilder. Jeg gidder ikke å følge profiler uten bilder. Også finnes det jo alltids de som legger ut 30 treningsbilder hver dag, de gidder jeg heller ikke å følge. Folk følger deg som regel tilbake hvis du legger ut noe interessant og liker deres bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå