Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har lest en god del om Mary Kay produktene og har veldig lyst å prøve de.

Har vært innom nettsiden deres, men finner ikke noe kontakt info?

Noen som har erfaringer og vil hjelpe meg?

Bor i Akershus område, om det har kose å si?

Takker på forhånd.

Anonymous poster hash: 691d8...77b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kose=noe, skulle det stå. Ipaden skriver som den vil ;)

Skrevet

Det er fordi det ikke selges i butikk, det er pyramidespill. Og når det gjelder kvaliteten så er den så elendig at du like godt kan smøre deg med spenol og vaselin.

Anonymous poster hash: 56bb3...952
  • Liker 10
Skrevet

Dette virker som reklame og at er jeg som startet tråden om at jeg hadde rynker (med bilde) skal få "'æren" for å spørre om disse rådene. Siden jeg fikk anbefalt disse produktene for 5 minutter siden.

Hvis jeg tar helt feil og at dette bare er et tilfeldig sammentreff så kan jeg svare følgende:

Det var brukeren "Alja91" som, anbefalte meg dette, så du kan jo sende henne en mail og spørre henne direkte slik hun ba meg om å gjøre.

Anonymous poster hash: 0e859...5bf
  • Liker 2
Skrevet

Mary Kay tror jeg du kun får tak i via distributører, dvs. privatpersoner som selger.

Skrevet

Dette virker som reklame og at er jeg som startet tråden om at jeg hadde rynker (med bilde) skal få "'æren" for å spørre om disse rådene. Siden jeg fikk anbefalt disse produktene for 5 minutter siden. Hvis jeg tar helt feil og at dette bare er et tilfeldig sammentreff så kan jeg svare følgende:Det var brukeren "Alja91" som, anbefalte meg dette, så du kan jo sende henne en mail og spørre henne direkte slik hun ba meg om å gjøre. Anonymous poster hash: 0e859...5bf

Unnskyld? Det har ikke jeg fått med meg, og hva du prater om aner jeg ikke.

Men takk for henvendelsen :)

Skrevet

Jeg syntes Mary Kay er helt kremen, men man skal være forsiktig med å snakke så høyt om det på kg har jeg lært. Selv har jeg brukt botanikal serien for ungdom og mirakelsett for de over 25. Når jeg bruker Mary Kay får jeg ikke en eneste kvise. Huden min får en helt fantastisk glød og en veldig jevn overflate.

Personlig kan jeg ikke si for mye om produktene når det kommer til rynker, fordi jeg har ikke en eneste en. Jeg 21 år, har brukt Mary May siden jeg var 16-17, men brukt litt andre produkter og siden de er veldig dyre og jeg som fattig student ikke har råd til å kun bruke Mary Kay. Pyramidespill eller ei, så elsker jeg både sminken og hudproduktene deres. De som har slitt med rynker og forfallen hud er frelst etter å ha brukt den Repair serien jeg linket til i forrige tråd.

Det vil alltid være noen som er i mot det, og kommer til å hyle ut om at de fikk uren hud og sviing i hud, men det gjør det med de fleste produkter. Men det kan jeg si med hånden på hjertet, jeg har aldri vært borti noen som ikke har falt for Mary Kay etter de begynte å bruke det.

For å få kjøpt det må du finne en konsulent som selger det og har kurs. Du får tak i det "via via" om du skjønner.

Skrevet

Reklame

Anonymous poster hash: 0e859...5bf
  • Liker 4
Skrevet

Hun jeg kjøper av har forresten 100% fornøyd garanti. Dersom du reagerer på det får du nytt produkt eller penger tilbake. Hun er ei fantastisk dame, ærlig og veldig flink til å veilede. Hun har holdt på i 7-10 år.

Hun kan gi deg informasjon om alt sammen. Parabener, kvalitet, ingredienser, resultat, dyretesting you name it. Derfor hadde jeg håpt du ville ta kontakt med meg så jeg kan gi deg navn, istedenfor å høre på mye rart som blir skrevet på internett.

Skrevet

Jeg prøvde lipglossen til Mary Kay, den beste jeg har hatt! Og jeg har prøvd mange forskjellige merker, alt fra Bourjois til Chanel. Mary Kay var perfekt kremete og satt fint. Drøy var den og. Hvorfor selges ikke produktene i butikk?

Anonymous poster hash: 4b6e0...afd
Skrevet

Hvor står prisen på disse produktene? Må man kontakte innpåslitne selgere for å vite den?

Anonymous poster hash: 54447...987

Skrevet

Hvor står prisen på disse produktene? Må man kontakte innpåslitne selgere for å vite den?

Anonymous poster hash: 54447...987

Du må nok det ja :) Eller noen du kjenner som kan finne prisliste til deg

Skrevet

Det er fordi det ikke selges i butikk, det er pyramidespill. Og når det gjelder kvaliteten så er den så elendig at du like godt kan smøre deg med spenol og vaselin. Anonymous poster hash: 56bb3...952

Og hva mener du med det? Kom med fakta.

Skrevet

Jeg syntes Mary Kay er helt kremen, men man skal være forsiktig med å snakke så høyt om det på kg har jeg lært. Selv har jeg brukt botanikal serien for ungdom og mirakelsett for de over 25. Når jeg bruker Mary Kay får jeg ikke en eneste kvise. Huden min får en helt fantastisk glød og en veldig jevn overflate.

Personlig kan jeg ikke si for mye om produktene når det kommer til rynker, fordi jeg har ikke en eneste en. Jeg 21 år, har brukt Mary May siden jeg var 16-17, men brukt litt andre produkter og siden de er veldig dyre og jeg som fattig student ikke har råd til å kun bruke Mary Kay. Pyramidespill eller ei, så elsker jeg både sminken og hudproduktene deres. De som har slitt med rynker og forfallen hud er frelst etter å ha brukt den Repair serien jeg linket til i forrige tråd.

Det vil alltid være noen som er i mot det, og kommer til å hyle ut om at de fikk uren hud og sviing i hud, men det gjør det med de fleste produkter. Men det kan jeg si med hånden på hjertet, jeg har aldri vært borti noen som ikke har falt for Mary Kay etter de begynte å bruke det.

For å få kjøpt det må du finne en konsulent som selger det og har kurs. Du får tak i det "via via" om du skjønner.

Så med andre ord kan jeg bare glemme det. Hm...jeg har lest mye positivt om MK på nettet og bekjente, og bestemt meg for at jeg vil prøve. Men vanskelig å komme til, skjønner jeg...

Skrevet

Var på et sånt party for et par år siden. Dama var jo helt frelst, og virka til å synes at Mary Kay var den nye Jesus :fnise:

Hun virket til å være så flink med "hudanalyse" etc, og sa jeg hadde helt normal hud.. Jeg har fet og fuktfattig hud.

Uansett: Prøvde hudproduktene (skrubb/rens og hudkrem i serien Timewise) og det var ikke akkurat noe å rope hurra for. Kremen ga meg langt i fra nok fukt, og skrubben gjorde ikke jobben sin (har MD face&body scrub også, og det er en helt annen liga, men det er nok også ment at Mary Kay sin skal brukes oftere enn MD sin), men for en som har helt normal hud uten spesielle problemer er de nok ok.

Kjøpte også mascara, flytende foundation og mineralfoundation. Mascaraen drysset veldig. Mineralfoundationen og den flytende er forsåvidt helt ålreit. Den flytende er veldig drøy, og jeg bruker den faktisk fortsatt :)

Skrevet

Hun jeg kjøpte av har forresten åpnet egen butikk (i Østfold), så det er mulig å få tak i det utenom party. Hun har ikke åpent hver dag, da.

Skrevet

Så med andre ord kan jeg bare glemme det. Hm...jeg har lest mye positivt om MK på nettet og bekjente, og bestemt meg for at jeg vil prøve. Men vanskelig å komme til, skjønner jeg...

Ja altså det kommer jo an på hvor "langt" du er villig til å gå for å få tak i det. Det fins jo noen selgere med nettside hvor du bare får det i posten. Du må bare google litt, men det beste (uten å reklamere så sorry for alle ømfintelige sjeler) er å kontakte noen som driver med det og er oppdaterte på produktene. Det som er så fint med det, man får mye veiledning og slikt om det skulle vært noe.

Men om du er litt som meg, som driter i veiledning å bare vil prøve ting på egenhånd så er det bare å google deg frem til en nettside som selger det :)

Skrevet

Ja altså det kommer jo an på hvor "langt" du er villig til å gå for å få tak i det. Det fins jo noen selgere med nettside hvor du bare får det i posten. Du må bare google litt, men det beste (uten å reklamere så sorry for alle ømfintelige sjeler) er å kontakte noen som driver med det og er oppdaterte på produktene. Det som er så fint med det, man får mye veiledning og slikt om det skulle vært noe.

Men om du er litt som meg, som driter i veiledning å bare vil prøve ting på egenhånd så er det bare å google deg frem til en nettside som selger det :)

Skjønner.:) Jeg har mest lyst å prøve litt selv egentlig. Bar at jeg ikke vet hvor jeg skal lete og hvilken nettside er bra. Altså jeg handler liksom ikke hårprodukter på BliVakker og Blush, for de er falske, jeg handler ordentlige produkter, der sparer ikke jeg penger. Skjønner?

Skrevet

Hadde jeg gått for den typen hudpleieprodukt konseptet hadde jeg deffinitivt gått for nuskin i stedet. Prøvd begge og de kan ikke måle seg med hverandre! Mary kay inneholder blant annet mineral olje og er ikke bra for huden.

Skrevet

Kjøper du Mary Kay-produkter støtter du dyretesting. Just sayin' it.

Anonymous poster hash: 5d63f...495
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...