AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Jeg og kjæresten har veldig lyst til å flytte sammen neste høst. Han bor i Akershus med sine to barn, og jeg bor i Oslo med mitt barn. Barna våre går kjempe godt sammen. Vi har brukt lang tid på å inkludere barna. Han har barna sine annenhver uke, mens jeg har mitt barn hele tiden utenom annenhver helg( da er hun hos pappaen sin) Jeg leier en dyr leilighet i Oslo, mens han eier et rekkehus hvor det er plass til oss alle. Lett for meg å få jobb pga utdannelsen min i Akershus. Jeg har hatt mest siden bruddet med pappaen hennes i 2007. Hun har hele tiden hatt adresse hos meg. Oppfordret pappaen til å ha mer samvær, men han synes det er nok med annenhver helg. Samværet kan fint opprettholdes selv om vi flytter til Akershus. Hun må bytte skole, og evt starte i 2. klasse i Akershus. Jeg og kjæresten har det helt topp sammen. Han er en fantastisk pappa som prioriterer barna sine, noe som jeg synes er viktig. Datteren min og han går kjempe fint sammen. Alle går fint sammen. Noen som har flyttet og blitt en familie "mine og dine barn? Anonymous poster hash: 96843...6d6
Ulrikke Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Vet du, her synes jeg faktisk det er helt ok om du flytter.... Om far ikke har noe ønske om mer enn 2.hver helg, og det fint kan opprettholdes uproblematisk om dere flytter (mulig du bør være litt på tilbudsiden ang transport), så får jo ikke far og datter mer distanse. Også for din datters skyld: det er ofte mye enklere å flytte når man starter i 2.klasse enn f.eks. i 6.klasse.... Dersom du er sikker på dette (høres ut som du er det!), så sier jeg bare "kjør på"! Har ikke erfaring med "dine og mine" barn, men jeg er stemor til tre, og flyttet dit de bodde pga dem!
Gjest Ozelot Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Ja, familien min er "mine, dine og våre". Gikk kjempebra, selv om jeg måtte bytte skole da jeg skulle begynne i 6. klasse og det var på andre siden av landet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå