AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Jeg er så lei av å bo her vi bor. Vi bor over en i familien til mannen og heletiden skriker denne personen navnet til mannen for at han skal komme ned. Hver dag, flere ganger om dagen.. Vi har jo samme gang, så hvis jeg\vi bruker lang tid i gangen eller om sønnen vår lager en liten lyd så kommer personen for å se hvem som står i gangen og ender med at personen skal snakke med sønnen vår en stund.. Han er 3mnd.. Det er veldig slitsomt. Føler ikke jeg kan slappe av ordentlig her og føler heller ikke at vi har privatliv. Mannen vil ikke flytte før til (kanskje etter) sommeren, men jeg "begynner" å bli gal av dette Vil jo ikke flytte fra han heller.. Men føler det er ene løsningen nå. Eller hva tror dere? Syter jeg for mye? Anonymous poster hash: a40e2...529
Gjest HappyWaffle Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 syns du overdriver litt. prøv å snakke med de dere bor over først kanskje? eller få mannen til å gjøre det?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 syns du overdriver litt. prøv å snakke med de dere bor over først kanskje? eller få mannen til å gjøre det? Det har vi gjort uten at det hjelper. Anonymous poster hash: a40e2...529
Katniss Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Men hvorfor vil ikke mannen din flytte? At han ikke vil flytte er en indirekte måte å si at han trives i den situasjonen og ikke ser noen problemer. 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Det har vi gjort uten at det hjelper. Anonymous poster hash: a40e2...529 da ville jeg begynt å ignorere de. møter du de i gangen så ville jeg bare sagt at du ikke har tid til å snakke, for så å gå ut eller inn avhengig av hva du skal.
Bartemannen Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Mistrivsel bør man ta på alvor. Ta en sikkelig prat med mannen din om hvorfor du vil flytte, så kanskje du klarer å overbevise han 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Men hvorfor vil ikke mannen din flytte? At han ikke vil flytte er en indirekte måte å si at han trives i den situasjonen og ikke ser noen problemer. Siden det er så billig her vi bor så vi sparer mye på det. Han synes det er litt slitsomt han også, men ser ingen grunn til å flytte for det.. Mistrivsel bør man ta på alvor. Ta en sikkelig prat med mannen din om hvorfor du vil flytte, så kanskje du klarer å overbevise han Vi har pratet mangen ganger om dette.. Men det hjelper ikke, han sier så og si ingenting når jeg snakker om det! Bortsett fra at det blir nok bedre når vi flytter en gang. Anonymous poster hash: a40e2...529
Katniss Skrevet 9. desember 2013 #8 Skrevet 9. desember 2013 Siden det er så billig her vi bor så vi sparer mye på det. Han synes det er litt slitsomt han også, men ser ingen grunn til å flytte for det.. Vi har pratet mangen ganger om dette.. Men det hjelper ikke, han sier så og si ingenting når jeg snakker om det! Bortsett fra at det blir nok bedre når vi flytter en gang. Anonymous poster hash: a40e2...529 Brutalt: Men når i helvete skal denne "en gang" være? Når han ikke har noen konkrete tidsplaner utenom en nølende kaaaaanskje muuuligens etter sommeren, så tror jeg egentlig ikke han har tenkt til å flytte i hele tatt. Og bryr han seg ikke i hele tatt om at svært få nybakte mødre har lyst til å bo i samme hus som svigerfamilien i mer enn en kort nødløsnings periode? 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #9 Skrevet 9. desember 2013 Brutalt: Men når i helvete skal denne "en gang" være? Når han ikke har noen konkrete tidsplaner utenom en nølende kaaaaanskje muuuligens etter sommeren, så tror jeg egentlig ikke han har tenkt til å flytte i hele tatt. Og bryr han seg ikke i hele tatt om at svært få nybakte mødre har lyst til å bo i samme hus som svigerfamilien i mer enn en kort nødløsnings periode? Ja ikke sant. Det er vel kanskje ikke så slitsomt for han siden det er en i familien hans, hadde vel blitt annederledes hvis det var en fra min. Jeg vet ikke, men det jeg tenker. Av og til har jeg bare lyst å skrike at jeg flytter snart om vi ikke ser etter noe nytt.. Det er jo selvfølgelig litt koselig også! Men det kan være veldig slitsomt til tider. Føler vi bor hos moren hans på gutterommet.. Har vi brukt mye penger på noe og personen ser dette blir personen grinete, roper opp halv sju om morningen for å spørre om mannen er våken, o.l. Føler meg også spionert til tider. Går jeg ut så ser jeg personen i vinduet på stua litt bak gardiner, sjekker hvem jeg får besøk av, står vi\jeg utenfor med noen så kommer personen for å se.. o.l. Anonymous poster hash: a40e2...529
Hedgehog Skrevet 9. desember 2013 #10 Skrevet 9. desember 2013 Jeg vil råde deg til å si akkurat det du tenker, nemlig at dette ikke er holdbart for deg. Du ønsker en forandring slik at hverdagen din bedres for deg og deres sønn. Dersom han ikke ønsker å gjøre noe konkret for å bedre situasjonen kan du f.eks si at du flytter i forveien, så kan dere i etterkant finne noe sammen, dersom han må vente til etter sommeren. Du kan fint leie i mellomtiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå