Pimmy Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Hei, er det noen som har tips for hvordan kan jeg økt fettforbrenning ??
0kriz Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Hei, er det noen som har tips for hvordan kan jeg økt fettforbrenning ?? mer muskelmasse! muskelmasse er den største påvirkningen på hvileforbrenningen som du kan gjøre noe med.
Wiggins Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Økt muskelmasse hjelper noe, men det kan allikevel ikke måle seg med den økninga du oppnår hvis du trener mye utholdenhet. Det er vist at hvis du trener lange utholdenhetsøkter 4-5 ganger i uka, øker også hvileforbrenninga. Jeg merker det selv veldig i konkurransesesongen, da spiser jeg mye mer enn om vinteren, allikevel er jeg 4-5 kg lettere.
Gjest Runforit Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 En god kombinasjon er nok bra Jeg driver kun med jogging og har lav fettprosent og grei muskelmasse. Så om du skal drive med mye kardio så er det viktig med nok mat så du opprettholder muskelmassen så du ikke ender opp å se mager og beinete ut.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Regelmessig trening med progresjon og variasjon kan vi vel si er det som gjør susen. Beste er kombinasjon av styrketrening, utholdenhet, nok hvile og nok riktig mat. Utholdenhet er forsåvidt også styrketrening siden man bygger muskler der også, vil ikke anbefale kun stillestående styrketrening iallefall.Anonymous poster hash: 0150d...c5e
Supraspinatus Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Hei, er det noen som har tips for hvordan kan jeg økt fettforbrenning ?? Jeg kaster inn en varm potet. (ikke bokstavelig, for da motsier jeg meg selv). For å få kroppen til å bruke mer fett som energi må du gi den mer fett å forbrenne, samtidig som du tar bort det den brenner først. Karbohydrater. Strenge lavkarbodietter (25gram/dag), eller moderat strenge lavkarbodietter 50(gram/dag), er veldig effektive på dette. Siden en tar bort så mye energi fra inntaket må en erstatte dette med fett. Dette fettet vil igjen bidra til at kroppen blir bedre til å bruke fett selv ved høyere intensiteter i trening. Ved de høyeste intensitetene bruker en nok fortsatt mye glukose, og det er ikke noe å gjøre noe med. Så kommer aber-et. Uansett hvilken metode du velger (fra meg eller de over) så er ikke økt forbrenning av fett noen garanti for at du kommer til å bli slankere. Hvis du stadig tilfører kroppen like mer energi enn den forbruker(+kaster bort) så vil du lagre denne energien. Fordelen med en lavkarbodiett er at den gir mindre apetitt slik at en vanligvis spiser like mye, eller mindre enn man forbruker. Spesielt gjelder dette hvis man har mye lagret fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå