AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Har nettopp bynt å bli bedre kjent med en kollega. Vi prater godt sammen og har det artig når vi er i lag. Han er en kompis, og jeg ønsker ikke mer, da jeg har type. Av og til tar det veldig lang tid før han svarer, og jeg lurer på om han synes jeg maser, eller at det er rart? Jeg liker å henge med han, fordi han har helt andre interesser enn typen min. Derfor blir det som regel jeg som spør om vi skal finne på noe. Jeg kunne tenke meg å teffes oftere, men kan ikke han spørre om det? Tror dere han syns jeg er "påtrengende"? Vil gjerne ha fler venner...Anonymous poster hash: 152b7...833
Gjest Emmanuelle Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Kanskje han setter spørsmålstegn ved interessen din i og med at du har type? Jeg hadde selv syntes det var ubehagelig om et nytt guttebekjentskap med kjæreste ofte spurte meg om vi skulle henge bare vi to.
seriousgirl Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 enig med Emmanuelle her. jeg vil også stusset litt over det.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Må det alltid være noe mer da? Kan ikke gutter og jenter bare være venner? -tsAnonymous poster hash: 152b7...833
Gjest Emmanuelle Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Må det alltid være noe mer da? Kan ikke gutter og jenter bare være venner? -tsAnonymous poster hash: 152b7...833 Jo, det kan de. Men det er forskjell på guttevenner man hadde før man var i et forhold og de man prøver å få mens man har kjæreste. Inviter ham og noen flere hjem på spillkveld sammen med deg og din kjære? Så skjønner alle involverte at det faktisk bare er vennskap. Win-win.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Takk, skal prøve å få ordns i stand noe, selv om de fleste er opptatt nå før jul! TsAnonymous poster hash: 152b7...833
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå