Gå til innhold

Skal man ta det som et hint

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vedkommende bruker en halv evighet på og svare på meldinger? Da er vel personen ikke så interessert i utgangspunktet. Eller kan personen bare være reservert?

Anonymous poster hash: 2694d...fe9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller personen kan være opptatt?

Anonymous poster hash: 2f81b...1e5
  • Liker 4
Skrevet

Kanskje personen simpelthen ikke er så jævla opptatt av en telefon og nødvendigheten av umiddelbare svar?

Skrevet

ut ifra det du skriver virker han hvertfall interessert i deg. Men hva han er ute etter kan man jo sjelden vite. Jeg vil bare advare deg at noen av disse typiske sjarmørene, sier ofte hva som helst og gjør hva som helst den første perioden. rett og slett smisker. helt til de har fatt deg til sengs, eller eventuelt til de går lei deg. vil bare du skal være advart at NOEN er sånn..har selv erfart dette nemlig. og det er ikke noe verre en å bare bli kastet bort etter noen fine uker/mnd sammen og hvor man har blitt fryktelig betatt/forelsket

Skrevet

Jeg er også forferdelig treg til å svare på meldinger når jeg skriver med en jeg er interessert i, derfor fant jeg ut at nettdating ikke er noe for meg :fnise: Men for min del, kommer det av usikkerhet, så vil ikke skrive noe feil, og bruker derfor heller lang tid på å "få det riktig".

Mens andre mennesker er bare ikke så glad i sms'e å sånn, så de sitter ikke klistra til telefonen hele tiden bare fordi noen har sendt de en melding.

Skrevet

Når vedkommende bruker en halv evighet på og svare på meldinger? Da er vel personen ikke så interessert i utgangspunktet. Eller kan personen bare være reservert?

Nei, da er det lite håp. Selv jeg som egentlig hater sms, (siden jeg skriver så treigt) ville svart så fort som mulig når man er intressert, MEN det kommer også an på hvor mange meldinger som blir sendt. Flere jenter har bombadert meg med meldinger og da blir jeg stressa. Så da er det bedre å bare la det vente. Og sender de enda flere i mellomtida så synker interessen ytterligere. For oss treiginger så får i ikke gjort annet enn å skrive meldinger og det er frustrerende.

Skrevet

Kanskje personen simpelthen ikke er så jævla opptatt av en telefon og nødvendigheten av umiddelbare svar?

Pust ut litt da Stilf! :D

Skrevet

men hva er evigheter for deg, 5 min eller 1 time?

Skrevet

Ts her, er gutt forresten. Er nok ikke snakk om timer her, men dager.............................og er ikke telefon, det er facebook.

Skrevet

ok, det er faktisk noen som ikke er så ofte på facebook, men det kan man lett se. Du ser jo når hun har lest meldingen din, ser når hun skriver en statusmelding om hun gjør det eller trykker liker på kommentarer, bilder osv.

Skrevet

ok, det er faktisk noen som ikke er så ofte på facebook, men det kan man lett se. Du ser jo når hun har lest meldingen din, ser når hun skriver en statusmelding om hun gjør det eller trykker liker på kommentarer, bilder osv.

Det er riktig, og utifra den aktiviteten så skjer det kun ett par ganger i måneden. Men hva tenker dere, fortsette eller?

Skrevet

vet ikke, du får bare vente å se. Men virker ikke så veldig intressert hvis hun ikke gidder å logge på for å se om du har sendt melding. Kanskje du heller bør prøve å sende på sms.

Skrevet

Jeg kan lett bruke minst 10 timer på å svare på meldinger i perioder, fordi jeg er opptatt og ikke sjekker telefonen. Noen menn har jo da sendt 5 "hallo, er du der? Svar da!"-meldinger i mellomtiden, men det betyr ikke noe annet enn at jeg stort sett ikke lever livet med å se på telefonen :)

Skrevet

Skjønner, men jeg er ikke needy heller, venter til hun har svart deretter svarer jeg tilbake. Er dette dumt og gjøre? Burde jeg like noen bilder av henne på facebook. Hun har akkuratt lagt ut nye skjønner dere........

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

ut ifra det du skriver virker han hvertfall interessert i deg. Men hva han er ute etter kan man jo sjelden vite. Jeg vil bare advare deg at noen av disse typiske sjarmørene, sier ofte hva som helst og gjør hva som helst den første perioden. rett og slett smisker. helt til de har fatt deg til sengs, eller eventuelt til de går lei deg. vil bare du skal være advart at NOEN er sånn..har selv erfart dette nemlig. og det er ikke noe verre en å bare bli kastet bort etter noen fine uker/mnd sammen og hvor man har blitt fryktelig betatt/forelsket

:klo:

Skrevet

det innlegget tror jeg skulle være i en annen tråd. Mener hvertfall at jeg svarte på en helt annen situasjon. beklager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...