Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går da jeg skulle ned i garderoben etter trening, var det umulig å finne skoene mine. Jeg var en av de siste igjen i senteret, og det stod bare et par gamle skitne joggesko der (som ikke var mine).

Jeg lette og lette, men skoene var altså borte. Måtte gå gjennom Oslo sentrum i innesko - ikke gøy!

Hva er det med mennesker som stjeler 1,5 år gamle sko i fake skinn? Som jeg kjøpte i New York for ca. 30 dollar? Er det mulig?

Hva er motivasjonen? Stjeler vi jenter mer for å "ta fra" enn for å "ha"?

Nå er jeg både irritert og fascinert. Og temmelig forvirret.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være noen som har tatt feil???

Gjest gjest1
Skrevet

Noen mennesker eier ikke skam i livet.. Tror det er mange som stjeler bare for å stjele. Hvis noen hadde stjålet mine gå-til-sats sko, så hadde jeg nesten blitt glad ;)

På min sats vet jeg om en jente som hadde glemt nøkkelen på toalettet før trening, når hun kom fra timen så hadde noen tømt skapet hennes..

Skrevet

Jeg har alltid slite sko når jeg skal på trening jeg,om de blir stjålet så gjør ikke det noe,men jeg har hørt om mange som ble frastjålet sko på sats

Gjest gjest1
Skrevet

Ånei! :o Noko så simpelt.... Om det då ikkje var nokon som hade glømt å tatt på seg sko når dei skulle på trening, og fann ut av det var for kaldt å gå berrføtt heim?

Gjest Madley
Skrevet

Jeg tar alltid skoene med meg inn oglåser dem inn i skapet...Av den enkle grunn at jeg har ingen sko jeg har råd til å bli frastjålet..(elsker skoene mine..)

Gjest Étoile
Skrevet

Simpelt rett og slett!

Jeg låser alltid inn skoene mine jeg også... Hadde blitt ufattelig sur om noen hadde stukket av med dem!

Skrevet

Vurderte det først om noen kunne ha tatt feil, men siden de ble kjøpt i USA og ikke finnes i Norge, er det usannsynlig. Dessuten kjenner man det jo med en gang når man stikker foten ned i feil sko? Det gjør ihvertfall jeg, selv om de er identiske med mine egne..

Skrevet

Og hvis noen hadde tatt feil sko, så hadde det vel stått igjen et par?

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg opplevde det samme her på skolen: Noen tok de svette gymskoene mine i størrelse 37 :o Var helt sjokkert jeg. Tror det var noen som stjal de bare for å stjele noe.

Det samme pleier å skje med dyre frisørshampoer og andre kroppspleieprodukter. Derfor skal jeg ta lim oppi neste gang jeg får ei tom flaske, og sette den igjen i dusjen, så skal de usle tyvene få svi ;)

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg opplevde det samme her på skolen: Noen tok de svette gymskoene mine i størrelse 37 :o Var helt sjokkert jeg. Tror det var noen som stjal de bare for å stjele noe.

Det samme pleier å skje med dyre frisørshampoer og andre kroppspleieprodukter. Derfor skal jeg ta lim oppi neste gang jeg får ei tom flaske, og sette den igjen i dusjen, så skal de usle tyvene få svi ;)

:ler:
Gjest Anonymous
Skrevet
Det samme pleier å skje med dyre frisørshampoer og andre kroppspleieprodukter. Derfor skal jeg ta lim oppi neste gang jeg får ei tom flaske' date=' og sette den igjen i dusjen, så skal de usle tyvene få svi ;)[/quote']

Genialt!

Men, la det være litt sjampo igjen på flaska og blande godt.. slik at det lukter sjampo! Muhahaha! :sjarmor::hoho:

Gjest Cuddly
Skrevet

Personlig ville jeg gått for leave-in-balsam flaske :grinele:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...