AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Vet ikke helt hvordan jeg skal si dette.. Jeg og min kone flyttet hjem til foreldrene hennes for ca to uker siden. Vi har kjøpt oss en leilighet i nærheten, og venter på at den skal bli ferdigstilt. Planen er at vi skal bo her i ca tre måndeder, mot at vi betaler en liten sum hver måned. Vi har nå bodd her i fjorten dager, og jeg er i ferd med å eksplodere!! Han antaster datteren sin og behandler henne som ei lita pike! Her om dagen fikk hun en infeksjon i underlivet (visstnok av for trang truse) og han ville se på infeksjonen!! Hun så litt utilpass ut, men ble med ham inn på badet og kledde av seg! Dessuten spør han ofte om hun bruker fuktsalve i underlivet (HVEM TRENGER DET?) og han sier ofte at hun "må spise sunt og ikke for mye, så hun blir slank og smekker". Det er mange episoder som disse, nesten daglig. Jeg kan se at min kjære blir utilpass, men samtidig forguder hun sin far. Hun liker ikke at jeg tar det opp, og jeg kan ikke si noe som helst negativ om hennes far - som jeg nå har begynt å hate. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, da jeg syns dette er helt sykt! Ingen i familien hennes reagerer, og jeg har kun en bror igjen i min familie (vil ikke snakke med han om dette) Er ikke dette veldig unormalt!? Hvordan ville dere reagert? Jeg elsker min kone, men de siste to ukene har jeg sett ei kvinne jeg ikke kjenner igjen. Hun er til vanlig selvstendig, smart og sprudlende kvinne, men nå ser jeg bare et redd lite barn. Vi er begge i begynnelsen av 30-årene og har vært gift i 4 år, om det skulle være relevant. Jeg har sett tendenser som disse før, men aldri så ille da vi har bodd i en annen by tidligere.. Jeg er målløs og trenger råd. Ja, jeg har stjelt HI til en annen tråd og bare byttet om på kjønnene. Hvordan ville du svart i denne situasjonen? Til trådstarter i ovenfornevnte tråd: Håper du ikke tar dette ille opp, for er ikke ment slik. Kun for å illustrere hva som blir sett på som akseptabelt og ikke utfra kjønn. For meg er kjønn irrelevant. Det er ikke normalt! Anonymous poster hash: a752d...cbe 7
Kontormus Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Hæ? Er det liksom ok at en mor sjekker utslett ol. i underlivet til en voksen sønn, men når en far gjør det overfor datter så er det helt galt? Vet ikke helt hvor du vil, men nei. Voksne går til sin partner for sjekk, eller helst til legen. 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Utrolig bra gjort! Setter ting i perspektiv! Dette så helt forferdelig ut. Anonymous poster hash: 48d0a...a5e 2
levelivet Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Den forrige var ille, men denne tok virkelig kaka! Enig med AB over, setter ting i perspektiv. Tenkte først "hvorfor gidder noen å bruke tid på dette", men forstod fort hvor du ville. 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Det så da ikke mer forferdelig ut enn den andre tråden? De er grusomme begge to! Hvor sneversynt skal man være for å ikke klare å bytte om på kjønnene selv? Anonymous poster hash: bd212...a1e 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Synes det er helt galt uansett, selv når det er mor på datter eller far på sønn. Faen skal foreldrene å glo oppi kjønnsorganene til sine voksne unger! Med mindre barna eksplisitt spør sine foreldre om å se på det og forelderen synes det er greit, selv da ville jeg ikke snakket høyt om det for å si det sånn. Anonymous poster hash: a87e3...ebb
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Opprinnelig TS her! Jeg applauderer! Når man ser (noen) av reaksjonene på mitt innlegg, skulle jeg ønske de samme personene kunne komme med sin ærlige mening om dette hadde vært saken. Jeg ser ikke for meg at "kona" hadde blitt kalt tafatt like ofte. Jeg er hundre prosent enig i at kjønn ikke har noen betydning. Takk for at du satte det i perspektiv. Anonymous poster hash: 48d0a...a5e 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 Vel, fuktsalve i underlivet bruker jeg allerede. Men når det kommer til nakenhet så har jeg vokst opp med at dette er naturlig, så har ikke problemer med at min far ser meg i undertøyet o.l. (noe han har gjort da han ble med meg til legen for et år siden f.eks)' Men jeg skjønner hvor du vil. Er bare kjæresten og gynekologen som får se oppi underlivet mitt Anonymous poster hash: ee144...4b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå