AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Holder på med en fyr, og har gjort det en stund. Vi er praktisk talt kjærester, men har ikke definert forholdet enda. Det eneste "problemet" jeg har, og det er kanskje bare meg som er litt sensitiv og sjalu, er at han nesten bare har jentevenner. Og etterhvert som vi er blitt bedre kjent vi to, og jeg får vite litt mer og litt mer om fortiden hans.. så finner jeg ut at han har rotet og styrt på med de fleste av venninnene sine.. usikker på om jeg er konfortabel med at han fortsatt henger med dem osv. når jeg vet de har rotet på fest og sånn. Det er spesielt en venninne han sender mye snap, snakker på facebook og henger med. JEg har enda ikke møtt henne.. og det stikker litt i meg vær gang de skal finne på noe. Kanskje jeg bare er en sjalu bitch.. jeg liker han veldig veeeeldig godt, men blir så lei meg når han forteller meg sånt.. men på den andre side vil jeg jo også vite det.. Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget.. kanskje få litt råd fra noen som har vært i samme situasjon eller ris for at jeg er så sjalu. Han er veldig søt og snill, og han er en sånn som jenter lett blir betatt av.. og han har sagt at det er mange av venninne hans som har gitt uttrykk for å vere litt interessert.. Anonymous poster hash: c217a...f19
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Han er 30, jeg er 22.. ts Anonymous poster hash: c217a...f19
cheezewizz Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Jepp, du har mange konkurrenter. Men om det er en trøst så har han valgt deg akkurat nå, da.
Velasq Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har flest guttevenner, skal jeg bli venneløs bare fordi jeg får meg kjæreste?
Gjest TheRighteous Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Hvis de, som du skrev, er interessert i ham, og han har rotet med de før, syns jeg han burde ta litt avstand fra de. Han kan vel heller prøve å ha venner som han ikke har vært intim med osv? Det blir helt feil når man er i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Det hadde ikke gjort meg noenting at han har jentevenner, men når han har rotet med nesten alle av dem, så er jeg kanskje litt redd for at det skal skje igjen.. men jeg vet jo at jeg må stole på han, siden han har valgt meg.. men det er så himla vanskelig når sjalusien kommer krypende... ts Anonymous poster hash: c217a...f19 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Skjønner deg! Jeg og samboer har vært sammen i 3 år nå og enda ikke møtt alle jentevennene, noen ganger kan jeg bli veldig sjalu fordi han har holdt på med mange av dem, men som han sier er at grunnen til det ikke gikk videre er fordi det ikke var jenter for han. Men fortsatt så er de mye sammen, klemmer og har det morsomt med jentevennene/eksene sine. Man må bare lære seg å stole på kjæresten sin. :-) Anonymous poster hash: 65856...035
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå