Gå til innhold

Reaksjon fra familie da du fortalte du var i forhold :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt teit overskrift, men jeg lurer på hvilke reaksjoner dere fikk fra familie da dere fortalte at dere var i et forhold?

Moren min reagerte med "åja, bare han er snill så" og faren min reagerte med "håper vi ikke blir besteforeldre med det første da" (jeg er 18 og min kjæreste 4 år eldre)

Hva med dere? :nigo:

Anonymous poster hash: b8dbf...b33
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fortalte at jeg hadde fått meg kjæreste, og mamma spurte med håpefull stemme: "Åh, med Truls??" Og det var jo fint, for det var han jeg hadde blitt sammen med. Vi er gift og har barn nå da :)

Anonymous poster hash: 386f5...959

• Liker 1
Skrevet

Ble ekskludert fra familien og gjort arveløs, siden jeg var en slik tøs.

Anonymous poster hash: f4d58...2db
Skrevet

Jeg fortalte at jeg hadde fått meg kjæreste, og mamma spurte med håpefull stemme: "Åh, med Truls??" Og det var jo fint, for det var han jeg hadde blitt sammen med. Vi er gift og har barn nå da :)

Anonymous poster hash: 386f5...959

Hehe så koselig!

Skrevet

Det var mindre koselig da :(

Skrevet

Det ble bare naturlig. Ringte bare å sa at jeg ikke kom hjem til middag, fordi jeg skulle være med han. Så bare var vi sammen mer og mer, de fikk møte han osv.. Så vi har aldri sagt det offisielt til mamma og pappa, men har vært sammen i tre år og er samboere, så regner med at de vet det ;) hehe.

Anonymous poster hash: eb44e...d25
  • Liker 1
Skrevet

Det ble bare naturlig. Ringte bare å sa at jeg ikke kom hjem til middag, fordi jeg skulle være med han. Så bare var vi sammen mer og mer, de fikk møte han osv.. Så vi har aldri sagt det offisielt til mamma og pappa, men har vært sammen i tre år og er samboere, så regner med at de vet det ;) hehe.

Anonymous poster hash: eb44e...d25

Haha, ja, jeg antar det :laugh:

Gjest MammatilTiana
Skrevet

Mamma har aldri sagt noe på det. :klo:

Skrevet

Troll, man kan ikke bli gjort arveløs av sine foreldre.

Anonymous poster hash: 6697d...ee0

Skrevet

Mamma og pappa visste det nok en stund før vi sa det selv. Min bestemors første spørsmål var om han var "neger eller muslim". Men hun er jo blod-rasist så det holder. Når jeg fortalte at han var hvit som nyfallen snø fikk jeg spontant en tusenlapp. Ha ha,må jo bare le av henne.

Anonymous poster hash: 7c368...39e
  • Liker 2
Skrevet

Familien visste det nok lenge før vi visste det selv :fnise:

Vi var nærmest bestevenner i 3 år før vi ble sammen. Fikk stadig spørsmålet om vi var kjærester på ordentlig nå.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Pappa syntes det var hyggelig, og lurte på hvem han var og hva han gjorde på i det daglige. Mamma lurte mer på hvor jeg hadde møtt ham og sånn..

Skrevet

Troll, man kan ikke bli gjort arveløs av sine foreldre.

Anonymous poster hash: 6697d...ee0

Mange måter å bli gjort tilnærmet arveløs på jo

Anonymous poster hash: 1aea6...2d9

Skrevet

Sa det aldri direkte til familien, de bare fikk det gradevis mer og mer med seg :P

Anonymous poster hash: 23e04...99f
Skrevet

"Du kunne virkelig gjort det bedre".

Og den har blitt gjentatt flere ganger, selv om vi har vært gift i over fire år, og har ett barn sammen.

Han behandler meg med respekt, er snill, morsom, respektfull, og en fantastisk far.

• Liker 1
Gjest Elseby13
Skrevet

Mamma og pappa visste det nok en stund før vi sa det selv. Min bestemors første spørsmål var om han var "neger eller muslim". Men hun er jo blod-rasist så det holder. Når jeg fortalte at han var hvit som nyfallen snø fikk jeg spontant en tusenlapp. Ha ha,må jo bare le av henne.

Anonymous poster hash: 7c368...39e

Finnes det virkelig voksne damer som sier noe sånt?! *sjokkert*

Skrevet

Første kjæresten min fikk jeg kjeft for at jeg var sammen med. Pappa tvang meg til å følge han hjem også gjøre det slutt med han. Jeg var 14år gammel.

Skrevet

Finnes det virkelig voksne damer som sier noe sånt?! *sjokkert*

Jeg er gift med en afrikaner som er muslim, derav "kunne gjort bedre" og diverse andre kommentarer.

Skrevet

Tror aldri jeg har sagt det sånn direkte til mamma eller pappa. Begynte bare med at jeg ofte reiste bort til han, så kom han til meg også videre. Når han kom på besøk hit, så hilste mamma på han. Deretter har vi bare vært sammen, og nå i snart 4 år. :P

Anonymous poster hash: 4caff...dc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...