AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Hei! Har blitt kjent med en engelskmann på nett, han virker høflig og grei. Spurte meg nylig om et treff. Men - hva er forskjellen på engelskmenn og nordmenn når det kommer til date og forhold (om det overhode er noen da)?? Jeg har ingen erfaring, aldri en gang vært i England så synes det er stas å høre andres erfaringer PS: forstår selvfølgelig at folk er ulike og at hvor man kommer fra alene ikke kan bestemme hvordan du er, men kanskje noen særtrekk er å oppdrive? Anonymous poster hash: fceb2...842
Marie90 Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 (endret) Bor han i England? Eller bor begge her? Engelskmenn er veldig forskjellige fra nord til sør. Det er også et ekstremt klassedelt land. Jeg er personlig ikke spesielt tiltrukket av briter til tross for at jeg bor her, men det kommer jo an på hva man liker. Noen engelskmenn kan være ekstremt stive, andre veldig easy going, alt utifra bakgrunn. Stort sett er de ganske folkelige. Endret 9. desember 2013 av Marie90
Lea2 Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Engelskmenn er gjerne i overkant høflige. De åpner døra for deg og sier pene ting. Ofte sprer de rundt seg med ord som darling, sweetie og love fra første stund. Det er vel og bra men denne høfligheten er ofte litt påtatt, så det er gjerne litt vanskelig å skjønne/vite hva de egentlig mener. Utover det har de en gjerne en fantastisk, ironisk sans for humor (synes jeg da). Og mine erfaringer (kun en og still going strong) er mest positive, men man kan selvsagt ikke stappe alle engelskmenn i en boks. Kulturmessig er de ganske like oss nordmenn. Ikke noen store kræsj der akkurat.
minister-mio Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Har en følelse av at fotball er politikk for dem. Så trå varsomt der 1
Lea2 Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Ja, vær litt forsiktig med fotballen. Men når det er sagt, så har de gjerne en god dose selvironi også. 1
nawuraM Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Du bør vite at engelskmenn har en ganske annen metabolisme enn oss, noe som gjør at de lever best dersom kosten utelukkende består av te og småkjeks. Å fore en engelskmann med f.eks. pinnekjøtt kan være livsfarlig.
MajorasMaske Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Bare du er god til å koke te, så ordner alt seg.
Lea2 Skrevet 9. desember 2013 #8 Skrevet 9. desember 2013 Denne arten er i forandring.. kaffen er faktisk på god vei inn for tiden. De er stort sett veldig sosiale og vennlige skapninger som gjerne kan fores med tomatbønner på en skive ristet brød og tørr kjeks. De trives best i hjem med vegg-til-veggteppe og har ikke noe utpreget behov for salongbord i stua. Helst vil de ha varmt vann fra en kran og kaldt vann fra en annen. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #9 Skrevet 9. desember 2013 Takk for gode råd og erfaringer Han bor her, vært her i noen år Anonymous poster hash: fceb2...842
Lea2 Skrevet 9. desember 2013 #10 Skrevet 9. desember 2013 Da trenger du kanskje ikke å tenke så mye på innredning ennå
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #11 Skrevet 9. desember 2013 De har gigantiske peniser, hvertfall de fra nord! Også er alle utro. Men det er jo norske mannfolk og.. Anonymous poster hash: 8c65f...8f5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #12 Skrevet 9. desember 2013 Jeg datet en engelskmann fra de "høyere lag". Han var veldig høflig, snill, oppriktig interessert, og gentleman. Han var på mange sosietetstilstelninger, og beundret de som var rikere enn han. Det var turnoff, det. Anonymous poster hash: 20c4f...b2e
Gjest rådyr Skrevet 10. desember 2013 #13 Skrevet 10. desember 2013 Du må regne med at han stikker på puben hver dag etter jobb, mens du må ordne med ungene og huset.
Amarinda Skrevet 10. desember 2013 #14 Skrevet 10. desember 2013 Engelskmenn er en del høfligere enn nordmenn. De er mer frampå i kontakt-perioden og så litt uvant høflige i date-situasjon. Ellers varierer nok engelske mannfolk like mye som norske. Han jeg datet var utrolig snill, men litt kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #15 Skrevet 10. desember 2013 De har gigantiske peniser, hvertfall de fra nord! Også er alle utro. Men det er jo norske mannfolk og.. Anonymous poster hash: 8c65f...8f5 ALLE er utro altså. Stakkars deg, du må være uheldig med både engelske og norske menn... Anonymous poster hash: a2f99...d36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå