Gjest avocadoen Skrevet 10. desember 2013 #61 Skrevet 10. desember 2013 Jeg har kanskje gått glipp av disse som blir så lei seg og er så usikre på sin maskulinitet i denne tråden, for det jeg så var menn som på oppfordring nesten samstemt påpekte at de helst ville bli kalt kjekk, mens søt ble oppfattet som mindre mandig. Da virket det på meg veldig unødvendig å bruke så mange ord på hvor slitsomt det måtte være med alle disse som i motsetning til typen din ikke hadde det greit med seg selv, var så usikre på sin manndom, ble så lei seg og hvor man måtte passe seg SÅ for hva man sa. Som om det var en kobling mellom det første og det siste. En slik kobling mener jeg nemlig ikke finnes, og derfor høres "disse mennene" mest ut som en stråmann. Det ER nedlatende å si at noen ikke kan ha det greit med seg selv. Og hvis det da stemmer at de ikke har det greit så blir de sikkert veldig glade for å få det påpekt av deg... Jeg tror deg på at det ikke var ment nedlatende, derfor er dette kun ment som en vennlig påpekning av at det du skrev faktisk kunne oppfattes slik.Anonymous poster hash: 34b24...9c6 At menn akkurat i denne tråden ikke har skrevet at de blir lei seg når de blir kalt søt, betyr jo ikke det at de mennene ikke finnes. Jeg har lest flere sånne diskusjoner om det tidligere (på engelske sider dog) om menn som blir lei seg når de blir kalt søt fordi de har komplekser og føler da at de ikke blir sett på som mann nok. For min del har ikke ordet søt noe med femininitet å gjøre. Og det er derfor det også blir feil å bruke kjekk i stedet, for som jeg flere ganger har påpekt så bruker jeg ordet søt om noe som har med personlighet å gjøre og ikke utseendet. Og jeg skjønner ikke hva som er så galt med menn som gjør søte ting heller jeg da. Man må ikke hele tiden være tøff og følelsesløs som mann heller. Jeg mener det bare er dumt (som i trist altså) å ha komplekser når det kommer til dette med maskulinitet. For man er da mann nok så lenge man har pikk. Så om jeg hadde hatt en kjæreste som var så usikker at han hadde følt at jeg så på han som feminin om jeg sa han var søt, så hadde ikke det vært en mann som hadde passet sammen med meg. Jeg er en veldig rett frem person som sier akkurat det jeg mener og føler til den jeg er sammen med, og da må jeg jo selvsagt ha en mann som tåler å høre det. Og det er helt greit om noen mener jeg er idiot som ikke vil være sammen med noen som er ulik meg, men det er bare sånn jeg er.
Gjest Daenerys Skrevet 10. desember 2013 #62 Skrevet 10. desember 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
Gjest Daenerys Skrevet 10. desember 2013 #63 Skrevet 10. desember 2013 Tråden er ryddet for krenkende utsagn. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #64 Skrevet 10. desember 2013 Frekken.. det liker jeg, av en eller annen grunn. men så liker jeg å være litt frekk med jenter, litt sånn på grensen Anonymous poster hash: 1aaae...da0
Gjest Peanut Skrevet 10. desember 2013 #66 Skrevet 10. desember 2013 Tidligere kjærester likte "kjære" og "lyset mitt". ^^,
ekkoet Skrevet 11. desember 2013 #67 Skrevet 11. desember 2013 Tidligere kjærester likte "kjære" og "lyset mitt". ^^, Hadde noen kalt meg for "lyset mitt" tror jeg at jeg hadde fått noia. Kjære er forsåvidt greit, det er ikke helt naturlig å bruke for min dialekt, men hadde det vært naturlig hadde det vært greit. 1
Gjest Peanut Skrevet 11. desember 2013 #68 Skrevet 11. desember 2013 Hadde noen kalt meg for "lyset mitt" tror jeg at jeg hadde fått noia. Vel, det er dine ord. Jeg brukte for så vidt den latinske varianten "Lux Mea". ^^,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå