Gjest Katten. Skrevet 9. desember 2013 #21 Skrevet 9. desember 2013 Jeg bryr meg ikke. Stort sett alle kosenavn er søte, og selvfølelsen min er da vitterlig ikke forbundet til hvilket kjælenavn jeg har i heimen. 5
Gjest TheRighteous Skrevet 9. desember 2013 #22 Skrevet 9. desember 2013 (endret) Diggen, finingen, kjekken og gutten min. Tror han liker det, haha. Endret 9. desember 2013 av TheRighteous
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #24 Skrevet 9. desember 2013 Det var tull, altså Sikker på det? Hehehe Anonymous poster hash: e05f8...d56 2
Tøytigern Skrevet 9. desember 2013 #25 Skrevet 9. desember 2013 Det var tull, altså Hvis du sier "Pusefjes" så bør det være i aller mest private hemmelighet, da. Jeg heter feks "Sussegull," mot min vilje... Sliter også med å være "søt"...
Gjest TheRighteous Skrevet 9. desember 2013 #26 Skrevet 9. desember 2013 Hvis du sier "Pusefjes" så bør det være i aller mest private hemmelighet, da. Jeg heter feks "Sussegull," mot min vilje... Sliter også med å være "søt"... Sussegull? Tnaaw.
Tøytigern Skrevet 9. desember 2013 #27 Skrevet 9. desember 2013 Sussegull? Tnaaw. Hvis jeg bare kunne fått henne til å slutte å si det... Men, neida.
Chloe- Skrevet 10. desember 2013 #28 Skrevet 10. desember 2013 Hvis jeg kaller deg "søt" er det bare å ta første dør til høyre ut til the friend zone. Sorry. 3
Gjest .-L-. Skrevet 10. desember 2013 #29 Skrevet 10. desember 2013 (endret) Diggen, finingen, kjekken og gutten min. Tror han liker det, haha. Den hadde jeg likt i alle fall! Ellers setter jeg pris på omtaken når en jente skriver kjekken elsn, mens synes egentlig de fleste kallenavn er litt kleine, med untak av kallenavnet jeg finner på til damen såklart Endret 10. desember 2013 av .-L-.
Gjest TheRighteous Skrevet 10. desember 2013 #30 Skrevet 10. desember 2013 Den hadde jeg likt i alle fall! Ellers setter jeg pris på omtaken med at en jente skriver kjekken elsn, mens synes egentlig de fleste kallenavn er kleine, med untak av kallenavnet jeg finner på til damen Og hva er kallenavnet da? :D Eller er det for personlig/privat?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #31 Skrevet 10. desember 2013 Jeg har lyst å si "ååh, du er så jævlig mann :rodmer:" til han jeg er keen på. Anonymous poster hash: ba824...b11
Gjest .-L-. Skrevet 10. desember 2013 #32 Skrevet 10. desember 2013 Og hva er kallenavnet da? :D Eller er det for personlig/privat? Den siste ja
Lea2 Skrevet 10. desember 2013 #33 Skrevet 10. desember 2013 Det er et stort pluss i boka om han takler å bli kalt søt Og søt svært lite med utseedet å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #34 Skrevet 10. desember 2013 Hehe, kaller mannen min for kosepus, pus, bamse, kitten, go' pus... bortimot alle søte kosenavn som er så ikke-macho som man får det når jeg tenker meg om Men det er kun mellom oss to da, ikke noe jeg kaller ham i offentlighet. Men heldigvis er ikke min mann sånn at han føler seg mindre maskulin bare fordi han har sukkersøte kose-navn:) Anonymous poster hash: ae4fc...dc8
Tøytigern Skrevet 10. desember 2013 #35 Skrevet 10. desember 2013 Jeg har lyst å si "ååh, du er så jævlig mann :rodmer:" til han jeg er keen på. Anonymous poster hash: ba824...b11 Dooo eeeet!
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #36 Skrevet 10. desember 2013 Har blitt kalt søt mange ganger, og har ingenting imot det. Jeg vet jo hvilke følelser hun har for meg, og da går det da ikke an å oppfatte det ordet som noe negativt... Dèt sagt, en del av de ordene dere nevner høres i overkant klissete ut. Men jeg skulle nok overlevd. Anonymous poster hash: 196fe...32f
ekkoet Skrevet 10. desember 2013 #37 Skrevet 10. desember 2013 Kjekk må være beste. Søt impliserer "ikke kjekk". Hadde man ment han var kjekk hadde man sagt kjekk istedenfor. Stilig kan være bra, men det går mer på klær føler jeg. Veltrent er bra om det kan brukes Kallenavn blir noe annet, de er som oftest mellom personer som kjenner hverandre så godt at betydningen ligger mer i hvem som sier det enn hva som blir sagt. Og det er ellers klart om kjæresten kaller meg for søt/kjekk/stillig så er det positivt uansett. Det er først og fremst andre personers meninger jeg tenker på. 3
Gjest Smiley_cat Skrevet 10. desember 2013 #38 Skrevet 10. desember 2013 Øhhh... Skjønner at jeg må være j**lig sær som kaller mannen for "kosepølse"... Shit. Har aldri tenkt at han kanskje ikke liker dette... Tror jeg må revurdere kallenavnene jeg bruker! 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #39 Skrevet 10. desember 2013 Inspirert av en annen tråd, så begynte jeg å tenke på hva dere menn egentlig liker at vi kaller dere? Er på flørtern med en mann som ofte kaller meg søt. Og jeg kaller han søt. Men vil tro det har to litt forskjellige betydninger, når jeg sier søt så er det på en mandig og sjarmerende måte:) Liker dere å bli kalt søte? Hva om dama sier du er nydelig? Sexy? Kjekk? "Hunk"? :-)Anonymous poster hash: df505...799 Kjekk Anonymous poster hash: d670f...3b9
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #40 Skrevet 10. desember 2013 Hvis kjæresten roper på meg fra soverommet, og vi er alene hjemme, er det ok når hun sier "kommer du bamsen min", etter et par glass rødvin funker "oksen" fint Anonymous poster hash: b5d9a...9a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå