AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Hei, dere! Jeg har nettopp sent ut året julekort. Med bilde av mitt barn, og med hilsen mor-far-barn. Saken er den at far har også et barn ifra tidligere. Men dette barnet får han ikke ha kontakt med, og har heller ikke sett på et år. Vi har heller ikke fått bilde av barnet selv om han etterspurte dette for å bruke på julekortet. Fordi barnet aldri har vært hos oss noe særlig pga svært stor konflikt med mor ang samvær, så kjenner vi dessverre ikke barnet Ufattelig vondt og trist for far, og familie. Også oss andre som bor med far. Jeg valgte, fordi vi ikke kjenner barnet og heller ikke fikk bilde av barnet, og sende julekort ut fra oss med hilsen ifra oss i husstanden. Tenker nå at det ble feil. Hva ville dere gjort? Om dere ikke hadde hatt kontakt med barnet overhodet, og dere ikke fikk bilde av moren til julekort? Følte det ble litt rart og hilse fra barnet som vi ikke verken har eller kjenner og at det bare ville skape vonde følelser:( Men jeg vet ikke.. Anonymous poster hash: 8f4e0...d3e
Luckiness Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Synes du gjorde det riktige jeg Tror ikke noen vil føle det som rart. Regner med de nærmeste som får julekort uansett vet litt om "problemet" rundt far og barnets samvær. Så de vil sikkert ikke tenke noe særlig over det. 3
Frisørdama Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Jeg hadde gjort det samme som deg, hvordan skal du kunne sende kort fra en som dere ikke har kontakt med? Tror ikke andre vil tenke over det som noe rart.
Kittykat Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Det er ikke så mye dere kan gjøre med julekortene når dere ikke får ha samvær med barnet. Jeg tror de fleste har fått med seg situasjonen rundt dette og har full forståelse. Trist at det skal være sånn og det er barnet som må lide.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Vi har samme situasjon her. To andre barn som ikke vil ha kontakt med far, men meg. Jeg har julekort med samboer og vårt felles barn. To av han og et av sambo og meg. Vi sitter med spm om vi skal sende julekort til hans to andre barn ( bor hos sin mor) Anonymous poster hash: 7391d...350
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Det er ikke vanlig å ha med folk man knapt kjenner på julekortet, så nei - dere har gjort det riktige. Anonymous poster hash: e6ba9...d8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå