seriousgirl Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 jeg er 20 år og går på Høgskole. På skolen er det en gutt som går noen trinn over meg. Vi har snakket så vidt med hverandre etter jeg begynte på skolen. bare helt vanlige samtaler når vi tilfeldigvis har truffet på hverandre eller vært på samme fester. Men for ca 2 mnd siden klarte jeg å være med han og kameratene hans på nach. Det endte opp med at jeg og han sov på samme sofa den natten. Det endte med at vi lå og kysset og lå inntill hverandre hele natten. Jeg synes det var veldig koslig. vi hadde ikke sex vel å merke. Etterpå snakket vi ikke noe med hverandre. (Han er veldig dårlig til å ta kontakt gjennom sosiale medier). Men vi var på et felles arrangement noen uker etterpå, hvor vi og vennene våre omgikk hverandre store deler av kvelden. Når jeg dro hjem den kvelden skrev jeg bare en litt flørtende melding om at det var mye hyggeligere å sove etter forrige fest;) da fikk jeg til svar: "det burde gjentas;)" Uansett..jeg har i ettertid vært veldig forsiktig med å ta for mye kontakt, for jeg vet at gutter som regel vil ha det de ikke kan få, og at å mase er det dummeste du kan gjøre. Har skrevet 2 helt vanlige mld på 1 mnd. Nå for ikke lenge siden var det et felles arrangement med skolen igjen, hvor jeg satt og pratet med klassekameratene mine, da denne mannen kommer bort og setter seg siden av meg. Hele kvelden gir han veldig blandede signaler. Han kommer alltid bort til meg og søker kontakt, men viser ikke direkte interesse ved fysisk kontakt eller flørting. Etter å ha danset en stund sammen, spør han om vi skal gå å bestille oss noe i baren. Etterpå satt vi oss på et bord og snakket til utestedet stengte(jeg var så og si edru, og det virket det som om han var også). Når vi skulle gå hjemover, var han fremdeles veldig forsiktig, men han sa at jeg kunne sove hos han om jeg ville det. det endte med at jeg sov der den natten, vi lå inntil hverandre og snakket i hvertfall en time,(veldig koslig) før det hele endte med sex. Når jeg dro dagen etterpå sa han at han kunne følge meg ned, men jeg takket nei til tilbudet. Da sa han bare at jeg skulle ringe om jeg ikke fant veien ned i labyrinten. (men jeg har jo ikke nr hans? veldig rart) Nå merker jeg at jeg har blitt ganske betatt, og sliter litt med hva jeg skal gjøre. Det siste jeg hørte fra han var når jeg skrev til han for en halvannen uke siden. jeg tenkte jeg bare ville ta en sjanse, så jeg spurte om han hadde tid/lyst til å finne på noe før han reiste hjem til hjembyen for ferien. Da fikk jeg til svar at han skulle hjem til hjembyen dagen etter og at han ble der i en mnd, så om vi skulle finne på noe ble det etter dette. Det sa jeg selvfølgelig var helt greit. men samtidig skrev jeg at han fikk ta initiativet når han kom hjem om han ville treffes. At han gav meg så blandede signaler at jeg nå ikke komte til å ta initiativet mer og at det var opp til han. Da fikk jeg til svar: "Den er god! Er ikke meningen å gi blandede signaler altså :)" Jeg avsluttet samtalen med å si at det ikke var noe å unnskylde seg for. at det var slik vi mennesker var når vi ikke visste helt hva vi ville. så ønsket jeg han bare en fin ferie og god tur hjem. Da svarte han kun at jeg fikk ha en fin ferie også. og lykke til på eksamenene mine. Så..hva tenker dere om dette? Er han totalt uinteressert, eller er han usikker på hva han vil? men samtidig har jeg ikke maset såpass at alt håp er ute. han virker nemlig ganske interessert til tider, men han tar aldri kontakt utenom når vi sees fysisk på skolen eller arrangementer. Jeg er ganske heldige med at vi skal på en tur med skolen etter juleferien, hvor klassene våre skal sove på samme hytte. Har dere noen råd for hvordan jeg burde oppføre meg for å få tilbake interessen hans? Blir veldig glad for seriøse svar:)
Gjest Morgun Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Han virker ikke så veldig interessert så du får nesten bare vente og se om han tar kontakt.
seriousgirl Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2013 ja, jeg må jo nesten det. det er bare at når man er betatt er det fryktelig vanskelig å ha tolmodighet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå