AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Har vært sammen med en gutt i 1.5 år nå. Vibor i samme by, men hver for oss. Jeg bor med en veninne og han med broren sin. I starten av forholdet var vi med hverandre hver dag og sov sammen. De siste mnd har vi diskutert og kranglet om hhvem som skal til hvem. Det har blitt omtrent 50-50. Han tar sjeldnere kontakt, og sitter for det meste foran pc eller tv. Prøver å komme med forslag om annet vi kan vi kan gjøre, men han sier alltid nei. Vi ser hverandre ca 2 ganger i uken og bor 20 min med buss fra hverandre. Kjenner jeg blir trist av å nå høre så lite fra han, begynner å tvile på om han er glad i meg. Har aldri sagt noe fint til meg. Aldri du er søt, vakker, snill etc. Men til veninner av meg sier han det. Noen framtid med han? Blir usikker på mine følelser for han. Vi er begge 25 år Anonymous poster hash: 303bb...aa0 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Tror nok han er litt mer tilbakeholden i dette forholdet, du bør nok begynne å se etter andre alternativer...Anonymous poster hash: c4f97...23c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå