Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med en angst for å gå inn i ett nytt forhold

Er nå en del med siden x'en flyttet ut

Det som er problemet , er at jeg husker hvor såret og langt nede jeg var da hun dro.

Kan ikke helt få meg til å ønske ett nytt forhold av 2 hovedgrunner

Jeg vil ikke igjen oppleve den nedturen som jeg har vært gjennom

Vil heller ikke risikere å påføre noen andre en slik nedtur

Samtidig sitter jeg ensom tilbake og har lite å vise til i hverdagen

Skulle jo gjerne hatt noen å dele livet med , med frykten som beskrevet over hindrer vel meg å å søke en ny partner

Er jeg normal som tenker slik.

Og hvordan skal jeg kunne legge nos slikt bak meg

Anonymous poster hash: a6c2f...410

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke klar ennå for nytt forhold, vent og du vil kjenne når det føles riktig for nytt forhold.

Dessuten er ikke et forhold svar på alle forhold, tenk så mange forskjellige type personligheter det er.

• Liker 2
Skrevet

Slike historier er vanligere enn du tror, ts. Jeg trengte tid på meg til å komme meg opp, og det sa jeg til meg selv ganske lenge; jeg er ikke klar for noe forhold, er ikke klar til å møte noen. Jeg ville ikke ta med meg bitterhet videre, jeg trengte å heales. Ville smile, bare være meg selv igjen og investere i meg selv før jeg kunne investere i noen andre, for bruddet med eksen var tungt. Men jeg har møtt en flott mann som har vist meg hvordan det er å føle seg elsket. Han har møtt meg med stor tålmodighet, og hver gang jeg møter han gjør han hjertet mitt tryggere. Det kan gå uke mellom hver gang, og da går jeg å tenker litt sånn "jeg synes eksen var så fantastisk også, hva om det er noe jeg blindt overser? osv". Så kommer han på besøk og viser meg på alle måter at vi forstår hverandre. Kjærlighetsmessig vil vi det samme.

Det vil nok komme, ts.

Anonymous poster hash: 3b653...eaa
  • Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for utestengt bruker.

Daenerys, mod.

Skrevet

så deilig å høre her at kjærligheten dukker opp igjen. fantastisk.. <3 brudd er vel noe av det vondeste man kan gå igjennom tror jeg.. men det finnes fine mennesker , det finnes fantastisk mennesker både gutter og jenter der ute. som passer perfekt, og som mamma sa, det er mange som passer :) det er sikkert helt vanlig å føle det slik. Bare ta ting helt med ro,, frykt er kun en følelse..mens virkeligheten kan være en helt annen :) det er sånn alltid, du vet når mennesker har flyskrekk så tenker de masse som kan skje og sånn, men egentlg så går flyturen stort sett veldig fint og behagelig. slik er det vel litt med livet og av og til, man tenker mye også er et egnetlig ikke sånn :) jeg håper det går bra for deg, men jobb litt med frykten du kjenner i deg. veiled den litt og byn å kjenne på følelsen av trygghet steden..sakte men sikkert. Du er aldri alene husk det :) mange klemmer fra vinterbarn

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...