Gå til innhold

Har en sinnsyk kvalme- og får ikke i meg mat- hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en sinnsyk kvalme i kroppen, og har så vidt fått i meg noe mat på tre dager.

Lørdag: en is og litt bær

Søndag: en omelett og fem køttboller

I dag: et skolebrød og litt blåbær

Kvalmen har fått meg til å miste matlysten, og jeg bekymrer meg over hvor lite jeg får i meg. Kommer vekta til å gå drastisk nedover om det fortsetter slik? Stopper forbrenningen?

Anonymous poster hash: 29453...e92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og :( startet en tråd om det, men fikk ikke så mange svar. Forbrenningen stopper vel ikke, men jeg har gått ned 1 kilo på noen uker da.

Anonymous poster hash: dd37b...828
Skrevet

Bare sørg for at du får i deg nok væske, så går det fint. Kvalme går fort over, et par dager med lite mat gjør ingenting.

Anonymous poster hash: f7caa...0c4
  • Liker 1
Skrevet

Spis heller noe bedre enn dette. Knekkebrød og banan f.eks. Litt mer fiber og mindre boller.

Anonymous poster hash: 2f36c...2d8
Gjest Runforit
Skrevet

Det er fælt det der. Husker selv da jeg var syk med kvalme i 2 uker. Raste ned i vekt og levde på Pepsi Max. Jeg begynte å miste å hår den tredje uka. Det lille jeg fikk i meg var rug knekkebrød, nøtter og lollipoper. I og med at jeg drakk mye så ble jeg iallefall ikke dehydrert, men var jo ikke akkurat helsekost å drikke 5 liter Pepsi Max i døgnet.

Å spise dårlig noen dager er ikke farlig så lenge du drikker nok. Mister selvsagt en del muskelmasse og jeg så litt mager ut, men etter 1 mnd. med normalt kosthold og trening så var jeg meg selv igjen :)

Min erfaring er iallefall kullsyre og tørre salte ting. Pluss saftis : P

Skrevet

Ts her! Takk for svar :D er fortsatt syk, men får håpe det går over. Bra du var normal igjen etter 1 mnd, det var litt av en lettelse å lese :)

Anonymous poster hash: 29453...e92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...