AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Har hatt en sinnsyk kvalme i kroppen, og har så vidt fått i meg noe mat på tre dager. Lørdag: en is og litt bær Søndag: en omelett og fem køttboller I dag: et skolebrød og litt blåbær Kvalmen har fått meg til å miste matlysten, og jeg bekymrer meg over hvor lite jeg får i meg. Kommer vekta til å gå drastisk nedover om det fortsetter slik? Stopper forbrenningen? Anonymous poster hash: 29453...e92
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Jeg og startet en tråd om det, men fikk ikke så mange svar. Forbrenningen stopper vel ikke, men jeg har gått ned 1 kilo på noen uker da. Anonymous poster hash: dd37b...828
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Bare sørg for at du får i deg nok væske, så går det fint. Kvalme går fort over, et par dager med lite mat gjør ingenting. Anonymous poster hash: f7caa...0c4 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Spis heller noe bedre enn dette. Knekkebrød og banan f.eks. Litt mer fiber og mindre boller. Anonymous poster hash: 2f36c...2d8
Gjest Runforit Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Det er fælt det der. Husker selv da jeg var syk med kvalme i 2 uker. Raste ned i vekt og levde på Pepsi Max. Jeg begynte å miste å hår den tredje uka. Det lille jeg fikk i meg var rug knekkebrød, nøtter og lollipoper. I og med at jeg drakk mye så ble jeg iallefall ikke dehydrert, men var jo ikke akkurat helsekost å drikke 5 liter Pepsi Max i døgnet. Å spise dårlig noen dager er ikke farlig så lenge du drikker nok. Mister selvsagt en del muskelmasse og jeg så litt mager ut, men etter 1 mnd. med normalt kosthold og trening så var jeg meg selv igjen Min erfaring er iallefall kullsyre og tørre salte ting. Pluss saftis : P
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #6 Skrevet 11. desember 2013 Ts her! Takk for svar :D er fortsatt syk, men får håpe det går over. Bra du var normal igjen etter 1 mnd, det var litt av en lettelse å lese Anonymous poster hash: 29453...e92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå