Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går aldri med samme klær på jobb to dager på rad. Mulig samme buske, men da annen genser/topp/skjorte.

Går dere i samme klær på jobb to dager på rad?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som deg, kan gå samme bukse,

men ikke samme genser/topp.

Skrevet

Samme bukse, men ikke samme topp. Har jeg derimot brukt en tykk genser eller cardigan over toppen kan jeg bruke den flere ganger, men bytter det plagget som er nærmest huden.

Gjest gjest1
Skrevet

Glad eg brukar uniform på jobb eg!

Skrevet

Bruker samme bukse/skjørt, men vanligvis ikke samme overdel.

Skrevet

Jeg bruker uniform jeg da,men hadde ikke jeg gjort så ville jeg ikke gått i samme klær 2 dager på rad,mulig jeg hadde gått i samme bukse,men ikke topp/bluse

Skrevet

Kan godt gå i samme klær to dager på rad. Skifter alltid med en gang jeg kommer hjem.

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg bruker aldri det samme antrekket to dager på rad. Jeg kan godt bruke bukser, skjørt, tykke genserer etc flere dager før jeg vasker dem, men ikke påfølgende dager.

Skrevet

Tror ikke det har skjedd at jeg bruker samme antrekket to dager på rad, nei... Det er fordi jeg synes det er så gøy å kle seg nytt og spennende hver dag! En liten jåledukke jeg, antagelig...! :wink:

Skrevet

Kan bruke samme bukse/skjørt ja. Men aldri samme overdel to dager på rad.

Skrevet

Bruker ofte samme antrekk to dager på rad, men ofte legger jeg det bort en dag eller to slik at jeg ikke bruker det to påfølgende dager.

Skrevet

Det er sjelden jeg bruker samme klær 2 dager etter hverandre, men skjer det, så er det alltid kun bukse, aldri samme topp.

Skrevet

Jeg bruker ofte samme antrekk to dager på rad, jeg. Skifter selvfølgelig det som er innerst mot huden.

Har lite klær og liten plass, så jeg synes det er veldig upraktisk å ha flere klær "i bruk" liggende. Har ikke noe sted å ha klær som verken er rene eller skitne liggende.

Gjest Malama
Skrevet

Buksa bruker jeg gjerne den samme hele uka, med mindre jeg får noe på den selvsagt. Toppen byttes hver dag. Ja, en tygg gesner eller ei jakke utenpå noe annet vaseks ikke mellom hver bruk, da bytter jeg bare det som er under, men jeg tar ikke den samme neste dag likevel, litt variasjon er greit.

Jeg tar ikke bare ei ren svart t-skjorte dersom jeg hade ei svart t-skjorte i går heller, selv om de er litt ulik i formen, da tar jeg en dag med en rød topp først. Ja, eller lilla eller blå eller rosa eller....

Glad jeg IKKE bruker uniform på jobb jeg. En anelse lite behagelig med tykk, mørk uniformsbukse (i brannhemmende stoff) på en sommerdag med 25 grader. Har vært gjennom det i en sommerjobb (og vi fikk bare utdelt ei skjorte, en genser og ei t-skjorte også, men genser bruker man ikke i 25 grader, så det ble myyyye klesvask for å stadig ha ren en overdel til uniforma... Men det var vel forhåpentligvis fordi et var en sommerjobb, mennsker som fast har uniform har FLERE plagg å velge mellom, sant?)

Gjest gjest1
Skrevet
Men det var vel forhåpentligvis fordi et var en sommerjobb, mennsker som fast har uniform har FLERE plagg å velge mellom, sant?)
Hehe, ja det har dei! Stortrives i uniformen min eg. Ok, behagelege klede. :-)
Skrevet

Jeg kan ha på samme topp opptil flere dager på rad, jeg. Jeg bryr meg ikke om å skifte hver dag, med mindre det lukter. Med en god deo og ikke altfor tettsittende topper, kan man ha dem på seg 2-3 dager uten at det er noe problem. Og jeg bryr meg ikke om at medarbeidere ser meg i samme antrekk flere dager på rad, vi er ikke akkurat fashion business heller.

Fordelen? Mindre slitasje på tøyet, mindre vasking, mindre ressursbruk.

Catzy

Gjest Poirot
Skrevet

Kan godt bruke klær både to og tre dager på rad.

Skrevet

Kan muligens bruke samme bukse to dager på rad, men aldri samme overdel.

Skrevet
Kan godt gå i samme klær to dager på rad. Skifter alltid med en gang jeg kommer hjem.

Det gjør jeg og. Gjerne en lett og behagelig slags bukser og t-shirt. Klærne som var brukte denne dagen henge jeg til å lufte overnatte.

Hvis jeg er bare hjemme noen dager i råd kan jeg godt bruker samme klær 2 dager på rad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...