AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 De fleste venter på at mannen tar initiativ til å bli kjent, ringer først, ber om date, har sex i forhold, gifter seg. ALT!!! Der er likestilling nå jenter!Anonymous poster hash: 1bf57...aa3 4
Gjest TheRighteous Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Jeg tok initiativ til en del av disse punktene. Tror ikke det er så uvanlig at jenter tar mye initiativ nå for tiden? 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 jeg har gjort det før, men slutta da menn bare utnytter sånt. Jeg kommer ikke til å løfte en finger for menn lengre, dere setter jo ikke pris på sånt. Anonymous poster hash: eed35...bbe 7
Gjest Houdini Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Menn freaker jo ut av initiativ. 13
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 De fleste venter på at mannen tar initiativ til å bli kjent, ringer først, ber om date, har sex i forhold, gifter seg. ALT!!! Der er likestilling nå jenter!Anonymous poster hash: 1bf57...aa3 Gjør kvinner det blir de stemplet som ikke kjærestemateriale, så da er jo alle partene like langt. 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Menn freaker jo ut av initiativ. Er jo ikke alltid det handler om det. Men man kan jo heller ikke regne med å få napp hver gang man tar initiativ. Det er flere jenter som har prøvd seg på meg, men som jeg ikke har vært interessert i. Noen av dem var flotte, men det hjelper jo ikke når man ikke har kjemi eller er i for forskjellige livssituasjoner etc. Anonymous poster hash: 244a9...d90 1
Gjest Houdini Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Er jo ikke alltid det handler om det. Men man kan jo heller ikke regne med å få napp hver gang man tar initiativ. Det er flere jenter som har prøvd seg på meg, men som jeg ikke har vært interessert i. Noen av dem var flotte, men det hjelper jo ikke når man ikke har kjemi eller er i for forskjellige livssituasjoner etc. Anonymous poster hash: 244a9...d90 Nei, nei. :-) Det har du helt rett i. Er ikke før i det siste det faktisk ser ut til å funke med litt initiativ. Viktig å være tålmodig ...
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #9 Skrevet 9. desember 2013 Fordi de filtrerer ut mennene som ikke er interessert nok. Viser man interesse overfor en mann vil han sjelden si nei, selv om han sitter litt på gjerdet. Han vil uansett gi sex et forsøk, ettersom han vet hun er interessert. Gutter sier de vil at jenter skal ta initiativ, men dette handler kun om at de vil ha det lettere selv, det er ikke objektivt sett det som er lurt. Jenter som tar initativ kaster bort mye tid, blir sett på som noe billigere og har generelt mindre hell romantisk. Menn og kvinner er forskjellige. Kvinner holder nøkkelen til sex, menn til forpliktelse. Det faller forresten også på kvinners skuldre å få et forhold til å materialiseres, og ikke bare forbli dating/sex. Anonymous poster hash: 98895...fb2 6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #10 Skrevet 9. desember 2013 Menn og kvinner er forskjellige. Kvinner holder nøkkelen til sex, menn til forpliktelse. Det faller forresten også på kvinners skuldre å få et forhold til å materialiseres, og ikke bare forbli dating/sex. Anonymous poster hash: 98895...fb2 Ok? Så i homofile forhold så har jenter kun sex, mens menn forplikter seg med en gang – mens jentene har et forhold og mennene bare dater? Anonymous poster hash: b3baf...282 8
Cathrine88 Skrevet 9. desember 2013 #11 Skrevet 9. desember 2013 Ok? Så i homofile forhold så har jenter kun sex, mens menn forplikter seg med en gang – mens jentene har et forhold og mennene bare dater? Anonymous poster hash: b3baf...282 Ikke forvirr henne ytterligere. Det må være vanskelig nok å forholde seg til dagens samfunn når man nettopp har trådt ut av en tidsmaskin fra 1950. 8
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #12 Skrevet 9. desember 2013 Ok? Så i homofile forhold så har jenter kun sex, mens menn forplikter seg med en gang – mens jentene har et forhold og mennene bare dater? Anonymous poster hash: b3baf...282 Eh nei. Poenget er - som de fleste voksne mennesker kan oppfatte - at gutter er, jevnt over, mer ute etter casual sex uten forpliktelse, og jenter er, jevnt over, mer ute etter forpliktelse. Selvsagt er endel jenter ute etter kun et ligg og mange gutter vil ha et forhold. Men gutter har lavere standard for casual sex enn jenter har, og jenter må ofte jobbe noe for å få monogami fra en gutt de liker. Dette er vel åpenbart? Om ikke annet så utifra ALLE trådene vi ser på KG? Anonymous poster hash: 98895...fb2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #13 Skrevet 9. desember 2013 Kvinner tar jo tak på mange områder menn ikke er like flinke til, osv. Slutt å kluss med ordet likestilling, lær deg hva det betyr og hva det omfatter. Det handler ikke om å oppføre seg likt... Tenk etter hva du sitter der og sier. Anonymous poster hash: 8ce7c...037 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #14 Skrevet 9. desember 2013 Gjør kvinner det blir de stemplet som ikke kjærestemateriale, så da er jo alle partene like langt. Kreativ unnskyldning for å være feig Anonymous poster hash: ce40a...fd0
Cathrine88 Skrevet 9. desember 2013 #15 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har alltid foretrukket å ta initiativ selv. Jeg innbiller meg ikke at absolutt alle menn som tar initiativ til å bli kjent med meg er ute etter noe annet enn sex, så at man skal kunne 'filtrere' vekk menn på den måten høres mildt sagt merkelig ut. Det ville vært temmelig trist å gå glipp av mannen du virkelig vil ha fordi han ser at at mennene som tar kontakt med deg er brautende partymonstre, regner med at det er det du liker og dermed ikke tør ta kontakt selv. Eller fordi han rett og slett er sjenert. 12
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2013 #16 Skrevet 9. desember 2013 Kreativ unnskyldning for å være feig Anonymous poster hash: ce40a...fd0 Nei, det er fakta. Vi har ørtiførti tråder om temaet.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #17 Skrevet 9. desember 2013 jeg har gjort det før, men slutta da menn bare utnytter sånt. Jeg kommer ikke til å løfte en finger for menn lengre, dere setter jo ikke pris på sånt. Anonymous poster hash: eed35...bbe Hva mener du?Anonymous poster hash: ab31a...383
Petra75 Skrevet 9. desember 2013 #18 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har prøvd det der med å ta initiativ, men da har mannfolka umiddelbart forandret seg til Il Tempo Gigante, og det ligger bare igjen smeltet asfalt der de sto for et sekund siden. Så det har jeg slutta med. 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #19 Skrevet 9. desember 2013 De fleste venter på at mannen tar initiativ til å bli kjent, ringer først, ber om date, har sex i forhold, gifter seg. ALT!!! Der er likestilling nå jenter!Anonymous poster hash: 1bf57...aa3 Dette har dels sammenheng med skikk og bruk, og dels med at kvinner generelt er mer sårbare og avvisningsfølsomme enn menn. Aktive menn må regne med å få atskillig flere avvisninger enn aksepter fra det annet kjønn. For kvinner flest, er bare tanken på å være i en slik posisjon uutholdelig:)Anonymous poster hash: 310f0...706
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #20 Skrevet 9. desember 2013 Jeg trodde det var kvinner som oftest tar initiativ til ekteskap og barn? Anonymous poster hash: 205cf...6c2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå