Gå til innhold

Kan "sjarmører" innlede et seriøst forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har altså møtt en helt herlig gutt. Og han virker veldig interessert i meg. Har vært på et par dater med han, og jeg er virkelig sjarmert av han.

Han vet akkurat hva han skal si for å få meg til å føle meg bra, slappe av osv.. Han gir masse komplimenter, og er veldig aktiv på å ta intiativ til både å chatte, møtes og ringer av og til bare for å prate også.

Saken er den at han er veldig sosial, og er en "jentesjarmør". Han kjenner veldig mange jenter, og det tikker inn samtaler og snapchat fra jenter. Topp 3 på snapchatten hans er også jenter (de "fast" og tredjeplass varierer mellom meg og noen andre) Jeg tenker.. er jeg bare en av mange? Men så er ikke jeg den mest aktive på snapchat heller da, men.

Men det føles som det er noe spesielt mellom oss.. Han prater med meg veldig mye, og vi har allerede planlagt å være sammen med en gang han kommer hjem (han har en jobb der han er bortreist) så jeg lurer på hvorfor han vil bruke den første dagen sin hjemme til å være med MEG, når han har flere andre interesserte.. Har også planlagt flere ting vi skal gjøre sammen i jula og fremover.. Er jo begrenset hvor mye tid han har til å henge myye med meg, samtidig som andre jenter??

Så jeg velger å tro at han er interessert i meg, alt han sier og gjør tyder på det (eller så er jeg bare veldig naiv) så spørsmålet mitt er om slike gutter kan være i forhold? Eller er de stadig på utkikk etter noe nytt og spennende?

Må legges til at han er veldig hyggelig mot alle, ikke bare jenter. Han er sånn person som alle liker, enten det er eldre mennesker, småbarn, jenter, foreldre osv.. Han er veldig flink sosialt, og har alltid noe å prate med alle om.

Jeg er så betatt av han, men er også veldig usikker på hele han..

Anonymous poster hash: e76cd...f72
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å legge til at jeg er 20 år, mens han er 23. :)

Anonymous poster hash: 54b79...e22
Skrevet

Slike karer kan absolutt fungere i et forhold. Jeg er en slik kar, veldig omgjengelig og har mange jentevenner. Det at jeg har så mange jentevenner er i bunn og grunn bare fordi jeg synes det er kule jenter, ikke noe mer. Hadde jeg følt en tiltrekning til en av dem, så hadde jeg prøvd meg med en gang istedet for å vente flere år på å "manne" meg opp. Jeg kan flørte og tøyse, men det stopper der med en veldig tydelig grense. Kjæresten min skal ikke ha noen grunn til å bekymre seg for at jeg skal drite meg ut, men kjæresten må også tillate meg å være meg selv.

Det virker absolutt som at denne karen liker deg veldig godt. Du har funnet en kar som er trygg på seg selv, en kar som folk liker. Hva gjelder snapchat, så har jeg også tre jenter øverst på listen. Kjæresten min snapper ikke, det gjør forsåvidt ikke jeg heller :/ Jeg bare mottar mye drit fra disse jentene (som masse sender sine bilder/videoer) ;) bare sørg for at det vil være lett å være åpen og ærlige med hverandre

Anonymous poster hash: a1a0a...699
Skrevet

Om han er oppriktig eller bare glatt for å komme i buksa på deg, kan egentlig bare tiden vise. Men at det konstant kommer melding og bilder fra masse ulike jenter tyder kanskje på at han liker å få oppmerksomhet og er ute etter "nye og spennende jenter" som du sier.

Skrevet

Høres ut som meg og min kjære når vi ble kjent, vi har nå vært sammen i over 1,5 år. Så ja, det går an :)

Anonymous poster hash: 48c81...692

Skrevet

At TS føler seg usikker på hele han er i hvert fall ikke positivt.

Magefølelsen har ofte rett.

Skrevet

Tusen takk for svar. :)

Godt å se det er noen med gode erfaringer her også, er så betatt.. Men magefølelsen sier at han er en liten jentesjarmør.. mens den andre delen av meg sier at han er interessert.. får bare vente å se hva utfallet blir. Dropper han ikke før jeg med sikkerhet vet om han bare bruker meg eller ikke. :)

Skrevet

Jeg har vært sammen med en typisk "sjarmør" som du kaller det, og min erfaring er at det bare var slitsomt.. han var så opptatt av å være kul og sosial for alle og måtte være tilgjengelig 24/7 for alle. Hadde TONNEVIS av venninner, jeg aner ikke hvor alle kom fra en gang, plutselig skulle han ta en kaffe med Linda, på kino med Sara, på besøk til Christine osv osv. Det tikket inn meldinger hele dagen fra forskjellige venninner og hver gang han gjorde noe på Facebook, f eks la ut et bilde eller skrev en status FLOMMET det over av damer som likte og kommenterte det, sånn 248 likes og 87 kommentarer på 3 timer. Og kommentarene kunne være f eks "Du er fin <3 <3 <3" eller "Kjekkas ;);)" osv, gjerne fra jenter jeg ALDRI hadde sett eller hørt om før.. jeg er igrunnen ikke den sjalu typen så jeg kommenterte det aldri, men ble litt sjokkert når han en gang skiftet profilbilde til et bilde av meg og han sammen; da fikk han kommentarer som "hvem er hun?".. øhm. Og dette var en fyr jeg var samboer med i 3 år.. hjelp! Det er slutt mellom oss nå gitt :)

Anonymous poster hash: d3d9c...b7d

• Liker 3
Skrevet

Jeg som er anonym over her, ville bare legge til at han var veldig på med meg også og han sa at han elsket meg etter tre uker. Og jeg falt som en flue, kunne ikke skjønne hvordan en sånn kjekkas kunne ville ha MEG av alle liksom.. men i realiteten følte jeg det mer som at han oppførte seg som om han var singel så fort jeg ikke var til stede, flørtet med alle jenter han så for at de skulle like han eller gud vet.. så selvtilitten burde være høy for å orke å være med en sånn fyr, hehe.

Anonymous poster hash: d3d9c...b7d

Skrevet

hjelpes. at jenter må analysere alt hele tiden...

Anonymous poster hash: 83e0e...ee7
Skrevet

hjelpes. at jenter må analysere alt hele tiden...

Anonymous poster hash: 83e0e...ee7

var dette så anayserende ?

Anonymous poster hash: 743ca...fab

Skrevet

Jeg holdt på med en "sjarmør" i noen måneder, da han første gang tok kontakt tenkte jeg "Du flørter med alle, pell deg vekk", men jeg ble så betatt.
6 uker etterpå sa han at han elsket meg, at han aldri hadde falt få pladask for noen, noen gang.
Men han hadde en sykdom, og sa han var veldig skeptisk i forhold til den, så vi ble aldri noe.
Men nå er jeg litt glad for at det ikke ble noe uansett.

Nye jenter på snapchat hele tiden, fulgte alle mulige jenter på instagram, samt. likte så og si alle bildene, og kommentarer osv.
Jeg ble sliten, men sa det aldri til han, for jeg er egentlig ikke av den sjalue typen.

Det ble over, han sier "Vi er ferdig for nå, jeg elsker deg for alltid min jente"
Det er gått noen uker, jeg prater ikke med han, men han skriver til meg noen ganger: "Kom hit" "<3" .. ja slike ting helt ut av det blå, men jeg vil ikke til han, og sier bare at jeg har dårlig med penger til å dra.

Den sjarmøren var også alt for rask på ting, allerede etter vi hadde holdt på i 2-3 uker hadde han sagt til foreldrene sine at vi var sammen (han bor alene).

Men ja, ting er lettere nå uten en sjarmør. Men for all del, det går jo sikkert! En må bare være åpne osv.

Anonymous poster hash: 39c41...dc2
Skrevet

Jeg var en sånn en, mange ons og sjekket damer hver helg. Kuttet ut over natta når jeg møtte dama, nå er det dessverre blitt slutt mellom oss. Ikke noe jeg ønsket og har ingen planer om å gå tilbake til den personen jeg var før. Så ja, også sjarmører kan innlede et forhold men de må ønske det selv

Anonymous poster hash: 73130...b1f
Skrevet

Jeg var en sånn en, mange ons og sjekket damer hver helg. Kuttet ut over natta når jeg møtte dama, nå er det dessverre blitt slutt mellom oss. Ikke noe jeg ønsket og har ingen planer om å gå tilbake til den personen jeg var før. Så ja, også sjarmører kan innlede et forhold men de må ønske det selv

Signerer denne.

Skrevet

Hvorfor vil du ikke gå tilbake til den personen du var før?

Skrevet

Fordi forholdet jeg var i satt ting i perspektiv, hun betydde så utrolig mye mer for meg enn det jeg drev med før henne. Fant rett og slett ut ut at livet med ons og damesjekking ikke nådde et forhold til knærne engang. Nettopp derfor ønsker jeg meg ikke tilbake til sånn jeg var før.

Kanskje derfor jeg tok det så tungt når hun dumpet meg også.

• Liker 1
Skrevet

Det er et ganske tomt liv når man bare holder på med overfladisk knulling. Du trenger ikke sove alene, men du kunne like gjerne gjort det.

Skrevet

TS her.

Fant ut at jeg bare var en av mange i rekka, og at det ikke kunne skjedd noe seriøst mellom oss.. :(

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fordi forholdet jeg var i satt ting i perspektiv, hun betydde så utrolig mye mer for meg enn det jeg drev med før henne. Fant rett og slett ut ut at livet med ons og damesjekking ikke nådde et forhold til knærne engang. Nettopp derfor ønsker jeg meg ikke tilbake til sånn jeg var før.

Kanskje derfor jeg tok det så tungt når hun dumpet meg også.

Det er et ganske tomt liv når man bare holder på med overfladisk knulling. Du trenger ikke sove alene, men du kunne like gjerne gjort det.

Grunnen til at jeg spurte var fordi jeg også endret meg etter at jeg ble veldig glad i en jente i år. Kjenner meg igjen i det som blir sagt :) Har hatt noen perioder hvor jeg har sjekket opp en del damer, men jeg liker ikke helt den fyren jeg er da. Trist å si det, men føler at det å ha draget også innbærer at man er egoistisk og kynisk. Derfor vil ikke jeg gå tilbake til hvordan jeg var, selv om jeg drar flere damer når jeg holder på slik.

Jeg synes også at det er mer givende å være med noen man virkelig liker og er glad i.

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...