Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, I-landsproblem, I know. Men skal ikke hjem i julen og hadde vært koselig å fått smake min barndoms julebrus. Liker ingen andre typer..

Er det noen som har sett Dahls Julebrus i Bergen? Finner det ikke noe sted! :(

Anonymous poster hash: eb997...697
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dessverre :( Jeg leter også, og har ansatt kjæresten og alle venner til å se etter den på alle butikker de er innom, haha :fnise: Men ingen napp hittil. Veldig skuffende, de hadde på Bunnpris i fjor, men ikke sett den der i år.

Anonymous poster hash: 253a9...fa3
Gjest LaFresa
Skrevet

Bergen er en rar by! Jeg leter også, men finner den ikke! Får følge med her og håpe noen har lykken med seg, eneste julebrus jeg drikker :P

Gjest sophia21
Skrevet

Fant den i fjor, men har ikke funnet den hittil i år :( Finner jeg den kommer jeg sikkert til å hamstre, så dere må være raske på labben om den dukker opp :fnise: Beste brusen!

Skrevet

Både Bunnpris Vågsbunnen og Lerøy på Galleriet har Dahls julebrus inne nå ;)

Anonymous poster hash: 9b15b...2d1
Skrevet

Butikker i Bergen er ikke så glade i å ta inn trønderdrikker.

Anonymous poster hash: c5259...12b
Skrevet

Sjekk Meny, utvalgte Meny og Bunnpris-butikker i Oslo har den! Vanskelig å finne Dahls sin her også synes jeg, men koselig med noe fra hjembyen :)

Skrevet

Butikker i Bergen er ikke så glade i å ta inn trønderdrikker.

Anonymous poster hash: c5259...12b

To av de har i alle fall vett nok til å gjøre det ;)

Skrevet

Dahls smaker dritt! Ringnes sin er aller best! :D du vet, den fra lillehamar/hamar bryggeri :D:D

• 10 måneder senere...
Skrevet

Noen som har funnet EC Dahls julebrus i butikker i Bergen i år?

Blir ikke jul uten og skal for første gang feire i Bergen...

(PS: Kommentarer som diskuterer hvilken julebrus som er best, Dahls ikke er god etc kan man spare seg-

Dette er ikke en forespørsel om meninger vedrørende hvilken julebrus som er best!)

• 1 måned senere...
Skrevet

Drar den opp jeg, siden det snart nærmer seg desember...hvis noen ber noen ta det inn, please skriv hvor her! :) De er visst forplikta til å ta inn det kunder spør om... :) Håper de som hadde i fjor har i år og! Blir Bergensjul i år. Trenger ikke snø, men brusen vil jeg ha ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...