Gå til innhold

Dr. Bjørn Heggelund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Det er vel ikke lov å legge ut fullt navn her kanskje. Men jeg skal for første gang til gyn i morgen for å få satt inn spiral, og jeg er så redd! Jeg ville helst ha dame, men da var det så lang ventetid. Er det noen som har vært hos han?

Anonymous poster hash: 2ecde...1df
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at det er flere innlegg som nevner ulike gynekologer med fullt navn. Hvorfor skal dette rapporteres?

• Liker 1
Skrevet

Det går helt sikkert fint. Mannlige gynekologer er som oftest flinkere enn kvinnelige

Anonymous poster hash: 3348c...3cd
  • Liker 1
Skrevet

Det går helt sikkert fint. Mannlige gynekologer er som oftest flinkere enn kvinnelige

Anonymous poster hash: 3348c...3cd

Tusen takk!

Skrevet

Fordi det er ufint.

Det er det vel ikke, så lenge omtalen er positiv. Det er jo bare gratis reklame og hvem faen takker nei til det?

• Liker 1
Skrevet

Det er det vel ikke, så lenge omtalen er positiv. Det er jo bare gratis reklame og hvem faen takker nei til det?

Jeg.

• Liker 1
Skrevet

Men så er du heldigvis ikke profesjonell på noen måte.

• Liker 5
Skrevet

Dette er jo ikke reklame og det er godtatt tidligere å legge ut navn på leger ol.l.

Jeg har best erfaring med mannlige gynekologer, det er som regel de kvinnelige som er hardhendte etc.

Anonymous poster hash: 257a6...c52
Skrevet

Hei.

Han er veldig flink og behagelig. Har ett veldig godt rykte, og er rask og effektiv. Ikke noe stress - han titter vel i gjennomsnittet på 15 underliv per dag. G.U er jo aldri behagelig uansett.. Lykke til

Skrevet

Tusen takk jenter <3 Jeg jobber selv i helsevesenet, og har vasket mange kvinnelige og mannlige underliv. Tenker svært lite på det når jeg står oppi det, så skjønner hva du mener med at han titter på mange underliv hver dag. Men virker så ekkelt å bli eksponert på den måten :) Men men, er vel bare det som er å bli "ordentlig" kvinne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...