Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er ei jente, som har mye på hjertet. Det handler om en mann som er usikker på meg. Jeg har vært singel i flere år, og føler jeg nå har funnet en jeg ønsker å være sammen med. Hele greiene er komplisert, men skal prøve å få sette ord på det likevel. Jeg skriver jo selvfølgelig her, fordi jeg trenger mulige råd, og meninger.

Jeg er ei veldig åpen person. Å spille taktisk er ikke min greie, selv om det mulig hadde hatt sine fordeler. Men jeg har følt at ved å være åpen med han, så har vi også kommet nærmere hverandre. Vi har holdt på i ett år. Det handlet først om sex, og det utartet seg med middag, film, kos, sove hos hverandre osv...I starten kom han til meg og sa at det måtte ta slutt. Men jeg så hvor god mann han var, så dette ville jeg kjempe for. Noe som jeg gjorde, og vi fortsatte å være med hverandre. Etter en stund, så ble til at jeg ville ha alt eller ingenting. Men han var usikker, så han kunne ikke gi meg "alt". Men vi fortsatte å være med hverandre...Og det har vært flere ganger "slutt", for så at jeg hører fra han tre dager etterpå...Jeg er svak for han. Og jeg har ingen høyere ønsker enn at det skal bli oss!! Han sier han liker meg, at han er utrolig glad i meg, at han bryr seg om meg. Og at det hadde vært hardt, om vi skulle skilles. Men han svarer nei til at vi skal bli sammen. Han har sagt til meg "Du er nødt til å gi meg pusterom. Hører jeg ikke fra deg en dag, så vet jeg at jeg hører fra deg dagen etter. La meg være den som tar insj". Greit, dette har jeg gjort. Jeg hører fra han etter noen dager, men ikke noe mer. Vi er liksom der at han trives med å bare ha meg. Sex, slappe av, mat, kos. Men ikke noe mer. Jeg har alltid hatt en god følelse når vi går fra hverandre når vi har vært sammen en dag. NÅ må det vel snart skje, tenker jeg. Men neppe. Og jeg begynner å bli veldig lei, men tenker at "hva hvis jeg bare venter LITT til (etter nesten ett år), så kanskje han finner ut at det er meg han vil ha!!". Vi flørter ikke med andre, det er liksom som om vi er sammen, men ikke sammen på samme tid. Det er frustrerende.

Så mitt spm; ER DET NOE JEG KAN GJØRE, hva skal jeg gjøre ???!!

Ja, det er akk som jeg er rundt lillefingeren hans. Jeg er for snill. Jeg gir han i pose og sekk. Hvordan skal jeg gå frem for å vise han at jeg ikke kan lekes med ? For meg er det enten eller...og jeg har ett håp...men jeg kan ikke fortsette slik heller vel...

Bør jeg blokkere han helt fra verdenen min? Og heller vente en mnd tid ? Men det er også risky business...Får jeg en melding av han, klarer jeg ikke unngå og ikke svare...og mest av alt, så vil jeg være med han.

Hilsen meg, og takk til dere som svarer :)

Anonymous poster hash: 60442...232
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

He is just not that in to you.

Anonymous poster hash: 33ab1...7c5
  • Liker 2
Skrevet

Du har gitt han tid til å bestemme seg, og han vil ikke mer.

Du sier at nå er det nok, han venter noen dager, tar kontakt også gir du han det han vil ha igjen. Han får virkelig i pose og sekk. Det gjør derimot ikke du. Og det vil du nok ikke få heller.

Kanskje om du avslutter og viser at du mener alvor, så vil han ta steget og det blir dere. Men det virker i alle fall ikke som det vil skje nå.

Er det ikke på tide at du får i pose og sekk snart? Om så med noen andre som virkelig vil ha deg?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...