Ulla Ullsokk Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Hvorfor er det så utrolig vanskelig å finne? Jeg er både slank og bra trent, likevel strammer de fleste litt tykke stilongser akkurat der hvor det er som styggest og gir bulk! Jeg mener altså sånne som kak brukes til kjoler, ikke ullundertøy. Kan noen tipse meg om hvor man kan kjøpe noen som har lavt bredt liv? Jeg vil ikke ha hold-in, bare noe som legger seg etter kroppsfasongen mykt og pent, ikke skviser meg i midjen! Før kjøpte jeg det på HM, men alt som er der nå er bare sorgen.
Gjest Tigress Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Du kan prøve med ein strømpeholdar i staden. Ein solid strømpehaldar vil også vere stram i livet, men du slepp desse grufulle rullane.
Ulla Ullsokk Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2013 Takk, men da fryser jeg jeg, poeng er å kunne gå med fine kjoler hele vintern med tjukk stilongs.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Mammastilongs? Det bruker jeg.. Anonymous poster hash: 24051...710
Gjest Citronella Skrevet 10. desember 2013 #5 Skrevet 10. desember 2013 Ullongsene fra Pierre Robert er både pene og veldig myke. De i to-pakk fra Lindex er også myke i strikken. Jeg hater også stram strikk og har brukt mye tid på research. 1
skruf Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Jeg kjøpte noen fra Wolford for noen år siden, de er veldig gode. Har samme problemet selv med strømpebukser, men disse sitter fint på. De er litt dyre, men veldig god kvalitet. Har som sagt hatt mine i flere år nå, og de holder seg like fint. Tidligere så kjøpte jeg low-waist strømpebukser på H&M, men de finner jeg ikke lengre. 1
Gjest Tigress Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Takk, men da fryser jeg jeg, poeng er å kunne gå med fine kjoler hele vintern med tjukk stilongs. Har du prøvd med ullstrømper og ulltruse. Ulltruse tilrår eg uansett heile vinteren.
Ulla Ullsokk Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2013 Jeg mener å ha prøvd Pierre Robert, men prøver igjen! Jeg prøver alt dere ha foreslått! Tusen takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå