AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har rotet litt med en fyr. Vi bodde i samme by tidligere, men da var vi bare venner. Og knapt nok det. Nå har han flyttet, men innimellom er han tilbake i byen, enten i forbindelse med jobb eller for å besøke foreldrene sine (slappe av). Han jobber veldig mye, men innimellom har han selvfølgelig en fridag/-kveld. Det som "bekymrer" meg er at han da nesten alltid prioriterer kameratene sine, og som regel blir det til at de spiller sammen. Jeg blir aldri avvist hvis jeg spør om jeg kan komme, men han har heller ikke invitert meg til seg selv om han har hatt huset for seg selv. Vi har jevnlig kontakt via sms, og de gangene vi faktisk møtes har vi det fantastisk. Synes jeg i hvertfall. Og det virker ikke som han mistrives han heller, og han gir i grunn uttrykk for at han har lyst på meg. Så spørsmålet er som følger: Er det forståelig at han prioriterer kameraten(e) fremfor meg når han bare er i byen i noen få dager og kanskje bare har 1-2 frikvelder? Som sagt, når vi møtes virker han glad for å se meg, og han har sagt at han ønsker å se meg. Men allikevel... Sannsynligvis flytter han tilbake til byen jeg bor i over nyttår - kanskje det blir bedre tider da? Anonymous poster hash: 7f543...3df
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Bros before hoes? Anonymous poster hash: 318ed...d97 2
Bartemannen Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Du er bare en liten flørt for han? Forståelig at han prioriterer kamerater da ja.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Jeg ville også prioritert vennene mine over en flørt jeg bare hadde rotet litt med. Anonymous poster hash: c7f06...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Du er bare en liten flørt for han? Forståelig at han prioriterer kamerater da ja. Men betyr det nødvendigvis at han ikke er interessert? Jeg mener, han viser jo interesse via sms og når vi møtes... Er det en bagatel at han vier en frikveld eller to til kompiser? Kan det være han synes det blir for liten tid?Anonymous poster hash: 7f543...3df
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Ville nesten vært rart om han ditchet kompisene sine for ei han bare har "rotet litt" med! Om det er forståelig? Duh... Tror du hans verden plutselig kretser omkring deg? Nei, det betyr selvfølgelig ikke at han ikke er interessert...! Anonymous poster hash: 3c6ab...b67 2
Gjest Katten. Skrevet 10. desember 2013 #7 Skrevet 10. desember 2013 Ville nesten vært rart om han ditchet kompisene sine for ei han bare har "rotet litt" med! Om det er forståelig? Duh... Tror du hans verden plutselig kretser omkring deg? Nei, det betyr selvfølgelig ikke at han ikke er interessert...! Anonymous poster hash: 3c6ab...b67 +1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå