AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Den 23 september opplevde jeg en spontanabort i uke 11. Vet ikke hvor lenge siden det var at jeg mistet for de fant ikke noe foster på ul. Jeg fikk tilbake mensen etter 6, 5 uke og den varte i 5 dager fra 7-11 november. Så til det innlegget skal handle om. Jeg hadde et kjempe håp om at jeg kanskje var blitt gravid og tok en test på morgenurin fredag 6.desember. Den var dessverre negativ, men hadde jo fortsatt et lite håp. Men etter at jeg var på do ved 11 tiden på jobben tenkte jeg at alt håp var ute da det kom blod blandet med slim på papiret. Men det var det og kom ikke mere den dagen, og ikke dagen etter som var lørdagen heller. Annet enn litt spotting på papiret ved to anledninger. Det var først igår jeg blødde ordentlig, men mest på do og papiret. Idag kommer det heller ikke noe i do, bare blod og slim på papiret og knapt noe i bindet heller. Lurer på hva som skjer og hva det kan skyldes at mensen oppfører seg helt annerledes enn før jeg ble gravid og annerledes enn første mens etter aborten.Anonymous poster hash: 0301a...48e
katta83 Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Ingen med erfaringer her angående dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå