Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen var han ute på byn, mens jeg hadde jentekveld hjemme. Han kom aldri hjem den kvelden og ikke tok han tlf når jeg ringte.. Når han kom hjem sa han at han hadde sovet hos kameraten sin og hadde ikke strøm på tlf. Det visste jeg at ikke var sant for jeg hadde ringt kameraten hans på kvelden og spurt om kjæresten var der, noe han ikke var. Så innrømte han etterhvert at han hadde sovet hos en jente han møtte på byn.... Men jeg klarer ikke å bli sur og føler ikke noe sjalusi eller noe, faktisk. I det siste har vi nesten ikke hatt sex pga etter jeg startet på ppiller har jeg mistet sexlysten helt, så har hatt dårlig samvitighet for at han ikke har fått noe av meg.. Så føler det er min feil at han har vært utro og at det er helt "greit" at han var det.. Er det normalt å føle det sånn? Veninner av meg sier det er rart jeg ikke reagerer verre og ikke kaster han ut... Vi har forresten vært sammen i 4 år.

Anonymous poster hash: b210e...d7d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nok ikke uvanlig å føle det sånn.

utroskap er ikke sort/hvitt. det ligger ofte en dyptliggende grunn til utroskap, uten at det unnskylder det selvfølgelig.

har selv vært utro for mange år siden. forholdet mitt skrantet men hadde ikke lyst å gi det opp heller. en dag var jeg på byen og satte meg i en situasjon jeg trodde jeg kunne takle men som jeg overhodet ikke takla. var svak,sulten på nærhet og oppmerksomhet.

jeg gikk ifra min ex kort tid etter. jeg orket ikke lenger være i et følelsesløst forhold og jeg hadde jo tross alt også vært utro..

Anonymous poster hash: 06178...ffa
Skrevet (endret)

Ja, det er din feil, og du burde knulle ham daglig slik at du ikke forårsaker et nytt utroskap fra hans side. :sarkasme:

Hvordan du reagerer på utroskap er dog en helt annen diskusjon - vi har alle ulik smerteterskel, men det gjør det ikke nødvendigvis til en sympatisk handling av den grunn.

Endret av Mike Waters
  • Liker 1
Skrevet

at du ikke føler sjalusi trenger ikke og være feil, vi er alle forskjellige, MEN det er på INGEN måte din feil at han er utro. hvis du kan leve med en som puler på andre så er det en ting, men hvis du ikke kan så synes jeg du burde finne noen andre for ditt eget beste

Skrevet

Hvis det bare var sjalusi som var problemet med utroskap, hadde jeg ikke hatt så stort problem med utroskap. For meg handler det om mer enn det. Karakter, valg, holdninger, og hvordan man emosjonelt tenker på andre enn seg selv.

Anonymous poster hash: 84c03...f4f
Skrevet

Exen min var utro, jeg reagerte overhodet ikke - ikke fordi jeg mente det var "min feil" men fordi jeg ikke lenger hadde de rette følelsene for ham. Kanskje grunnen til at du ikke reagerer, og har mistet sexlysten, er at du egentlig ikke elsker ham lenger?

Anonymous poster hash: a39a5...25c
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...