AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Beklager at jeg spør her, men har prøvd å google og finner ikke svar på nøyaktig det jeg ser etter. Jeg har en liten blogg jeg opprettet på wordpress. Da jeg lagde den betalte jeg litt ekstra for å ha et bedre domenenavn på den. Jeg har nå ombestemt meg for retningen på bloggen, og ønsker derfor å endre navnet på den. Jeg vil gjerne beholde innholdet, og heller redigere og endre på det som allerede er der. Lar dette seg gjøre, eller må jeg lage en ny blogg? Jeg har sagt opp fornyelse av bloggnavnet jeg betalte for, jeg vil bare ha et enkelt gratisnavn på den "nye" versjonen av bloggen min. Håper noen kan hjelpe! Anonymous poster hash: b47d9...499
Gjest Funky Punk Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Hmm,ja dette lurer jeg på også. Har et ganske tungt bloggnavn, og skulle gjerne byttet til noe lettere.
TN-># Skrevet 10. desember 2013 #3 Skrevet 10. desember 2013 Er under kontrollpanel, Innstillinger, Generelt. Der får du byttet bloggtittel, men du får ikke endret "shortadressen" din hos wordpress.com. Da må du ev. ta kontakt med supporten de har.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #4 Skrevet 10. desember 2013 Mener du navn på bloggen, det som kommer opp i nettleseren til folk, eller selve adressen til siden? Er det adressen må du opprette en ny blogg, og importere alt fra den gamle bloggen over til den nye. Du kan ha samme brukernavn som før. Anonymous poster hash: 9d807...3f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå