AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Del Skrevet 9. desember 2013 Hei! Jeg skal kjøpe en kupevarmer til en golf. Helst sånn at den kan være inne i bilen og ha tidsinnstilling, ikke slik at du må ha skjøteledning. Finnes det noen som har en app til iphone slik at du kan skru den på selv når du ønsker? Mener jeg har hørt/lest det et sted. - dum (blond) jente. Anonymous poster hash: 0ead2...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Del Skrevet 9. desember 2013 Skal ikke nettopp en kupevarmer være inne i bilen... Anonymous poster hash: 18532...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Del Skrevet 9. desember 2013 Skal ikke nettopp en kupevarmer være inne i bilen... Anonymous poster hash: 18532...72e Jo, men har prøvd å undersøke litt. Og da ser jeg flere steder at den "lette" måten er å putte den inn i bilen med skjøtledning. Men jeg tenker sånn at den skal være koblet til motoren, så du slipper å gå ut i -25*C kl 06 om morgenen for å koble den til med en skjøtledning. Hvis noen skjønner hva jeg mener? Anonymous poster hash: 0ead2...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Del Skrevet 9. desember 2013 Hvorfor kan ikke du heller flytte til varmere strøk? Der slipper du jo kupevarmer. Anonymous poster hash: 18532...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Del Skrevet 9. desember 2013 Hvorfor kan ikke du heller flytte til varmere strøk? Der slipper du jo kupevarmer. Anonymous poster hash: 18532...72e Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før? Huff, jeg er jo virkelig blond og dum Anonymous poster hash: 0ead2...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #6 Del Skrevet 9. desember 2013 Vet du hvor mange blondiner som skal til for å installere en kupevarmer? Anonymous poster hash: 18532...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Allergikeren Skrevet 9. desember 2013 #7 Del Skrevet 9. desember 2013 Jo, men har prøvd å undersøke litt. Og da ser jeg flere steder at den "lette" måten er å putte den inn i bilen med skjøtledning. Men jeg tenker sånn at den skal være koblet til motoren, så du slipper å gå ut i -25*C kl 06 om morgenen for å koble den til med en skjøtledning. Hvis noen skjønner hva jeg mener?Anonymous poster hash: 0ead2...b43 Hvis den blir koblet til motoren, bør motoren helst være i gang, slik at du ikke tømmer batteriet. Og jeg syns ikke det høres ideelt ut å la bilen gå på tomgang hele natta. Da hadde du ikke trengt kupévarmer heller, det hadde vært nok med varmeanlegget i bilen. Men det fins stikkontakter med timer. Da stiller du timeren til ønsket tidspunkt, og kan sette i støpselet om kvelden eller når du kommer hjem fra jobb. Men en app og uten skjøteledning hadde vært veldig greit for meg også. vi bor i et gammelt hus med elektrisk anlegg deretter, så jo mindre skjøteledninger, jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #8 Del Skrevet 9. desember 2013 Drar man selve kupevarmeledningen gjennom bilen på et vis?? Anonymous poster hash: 8233a...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 9. desember 2013 #9 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Er det feks webasto du tenker på? Dyrt da...med deler, installasjon og app tipper jeg du fort passerer 20 000 kr. EDIT:Fant en link, et eksempel http://www.varme-klimaservice.no/Bilvarmer.html Endret 9. desember 2013 av ekkoet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 9. desember 2013 #10 Del Skrevet 9. desember 2013 Defa warm up. Den varmer motor og kupeen, men du må ha ledning fra fronten på bilen og til et strømuttak. I strømutaket kan du sette en timer. Jeg betalte 5000 ferdig montert. Denne finnes også med en app så du kan styre det fra mobilen (ca 3000kr ekstra). Skal du ha noe som ikke er avhengig av strøm fra en bolig må du ha en motorvarmer som bruker bilens diesel/bensin. Disse er DYR! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #11 Del Skrevet 9. desember 2013 Er det feks webasto du tenker på? Dyrt da...med deler, installasjon og app tipper jeg du fort passerer 20 000 kr. EDIT:Fant en link, et eksempel http://www.varme-klimaservice.no/Bilvarmer.html Webasto paserer du glatt 25 000 for ettermontering, nærmere 30 000 tror jeg man havner på om man skal ha full pakke Anonymous poster hash: 519ab...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #12 Del Skrevet 9. desember 2013 trodde ikke det var så dyrt. er ikke såå ille å skrape bilen at jeg ønsker å betale 30 000 for det - dum jente Anonymous poster hash: 0ead2...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 9. desember 2013 #13 Del Skrevet 9. desember 2013 Neida, trenger ikke å bli så dyrt. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Vinterbil/Kupevarmer/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amber Rose Skrevet 9. desember 2013 #14 Del Skrevet 9. desember 2013 Ja, jeg hadde en billig type jeg fikk av min stefar en gang. Den måtte seff ha skjøteledning, men jeg hadde bare en timer på den. Funka bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 9. desember 2013 #15 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Defa Warmup Regn med at du vil måtte legge ut noen 1000-lapper. Alternativt er som nevnt f.eks. Webasto som leveres som kombi motor og kupèvarmer. - det er egentlig den aller beste løsningen, men det koster for dem som skal ha det ettermontert. Volvo har den typen som er iPhone kompatibel Endret 9. desember 2013 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå