Gå til innhold

Enda en "Hva syns dere om denne kjolen"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tenker jeg dere er lei disse trådene, men det er den første jeg lager da ;)

Pleier egentlig aldri kikke på Nelly.com, fordi jeg syns alle kjolene er for korte, og jeg er nærmere 30 enn 20..

Men så var det enda en sånn tråd med kjoler fra Nelly, og hva dere syns om de, så da trykket jeg meg videre, og fant faktisk en jeg likte :overrasket:

MEN, så er jeg litt usikker da. Blir det for "tacky" med denne: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/ax-paris-1107/lace-wrap-front-midi-dress-710159-14/ når jeg har ganske store bryster (ikke gigantiske, men 75H/I på Change, trodde jeg var en 80E før jeg målte meg der, så det blir jo litt kløft.. ;)). Jeg er også str 40 (innimellom 42), og er 175cm høy. Er jeg "for stor" for å gå i den da? "Litt" mage har jeg jo, men det meste holdes inne med hold-in :fnise:

Anonymous poster hash: baf56...c1a
Videoannonse
Annonse
Gjest åffårno
Skrevet (endret)

Jeg synes kjolen var fin, og størrelsen har ikke så mye å si - mer kroppsfasongen.

Det jeg ikke ville gjort var å ha en såpass dyp utringning til større bryster, det ser fort ut som de bare "velter ut" - jeg har selv ca 75 C/D og hadde foretrukket en underkjole/passende singlet under for å gjøre kløften litt mindre dominerende.

Iom at kjolen er såpass tettsittende blir det litt overkill og mot hensikten med dyp utrigning til større bryster. I tillegg er den vattert på skuldrene, og sammen med store bryster så kan det bli ganske uproporsjonalt om du ikke tilpasser den litt.

Men nå forutsetter jeg at du har relativt klassisk smak siden du velger den kjolen, og ikke er ute etter å bli beglodd på puppene hele kvelden - noe som vil skje om du ikke tilpasser litt i selve utrigningen ;)

Kjolen passer best til noen som er smalest i midjen, og fyldigst på rumpe/lår synes jeg - størrelse er mindre viktig. Egentlig liker jeg best sånne kjoler på noen som ikke er i nedre størrelsesskala,typisk din størrelse(+ ish). Så om du har passende kroppsfasong blir den høyst sannsynlig veldig fin på deg.

Endret av åffårno
Skrevet

Tror denne kan være fin til deg, men nå har jeg jo ikke sett den på deg da :)

Skrevet

Jeg synes kjolen var fin, og størrelsen har ikke så mye å si - mer kroppsfasongen.

Det jeg ikke ville gjort var å ha en såpass dyp utringning til større bryster, det ser fort ut som de bare "velter ut" - jeg har selv ca 75 C/D og hadde foretrukket en underkjole/passende singlet under for å gjøre kløften litt mindre dominerende.

Iom at kjolen er såpass tettsittende blir det litt overkill og mot hensikten med dyp utrigning til større bryster. I tillegg er den vattert på skuldrene, og sammen med store bryster så kan det bli ganske uproporsjonalt om du ikke tilpasser den litt.

Men nå forutsetter jeg at du har relativt klassisk smak siden du velger den kjolen, og ikke er ute etter å bli beglodd på puppene hele kvelden - noe som vil skje om du ikke tilpasser litt i selve utrigningen ;)

Kjolen passer best til noen som er smalest i midjen, og fyldigst på rumpe/lår synes jeg - størrelse er mindre viktig.

Takk for svar. En pen singlet under kan være lurt ja.

Er smalest i midjen, ja.

Er IKKE ute etter å bli beglodd mest mulig :ler:

Anonymous poster hash: dd6d0...d14

Skrevet (endret)

Jeg har den! Kvaliteten er så som så, men den er veldig fin. Har selv ganske store bryst, og vil nok ha en svart singlet under i familiemiddag :-)

Endret av Whimsy
Gjest åffårno
Skrevet

Takk for svar. En pen singlet under kan være lurt ja.

Er smalest i midjen, ja.

Er IKKE ute etter å bli beglodd mest mulig :ler:

Men du må jo ikke dekke puppene helt til - mer sånn "antydning" ;)

Ikke glem pene strømper og pumps. Dakar mannfolka :fnise:

Skrevet

Men du må jo ikke dekke puppene helt til - mer sånn "antydning" ;)

Ikke glem pene strømper og pumps. Dakar mannfolka :fnise:

Hehe, tenkte ikke å dekke helt til, nei, men greit at de ikke "ramler ut" :fnise:

Må kjøpe meg nye pumps også, men det gjør ikke noe ;) *Elsker shopping* :biggrin:

Whimsy: Hvordan er den i str? Den er vel ikke spesielt elastisk? Lurer på om jeg skal ta 40 eller 42..

Skrevet

Hehe, tenkte ikke å dekke helt til, nei, men greit at de ikke "ramler ut" :fnise: Må kjøpe meg nye pumps også, men det gjør ikke noe ;) *Elsker shopping* :biggrin: Whimsy: Hvordan er den i str? Den er vel ikke spesielt elastisk? Lurer på om jeg skal ta 40 eller 42.. Anonymous poster hash: dd6d0...d14

Nei, ikke elastisk, selv har jeg den i 36, bruker tvanligvis 34/36. Satt bra, bortsett fra at brystene tyter litt ut:p

Skrevet

Synes kjolen er pen, men utringningen er altfor mye.

Kjøpte nylig en lignende kjole selv - kne-lang, lange ermer, lik utringning, men det så super-trashy og vulgært ut selv med mine små 60E-pupper. Aldri i verden om jeg hadde beveget meg utendørs med den kjolen!

Skrevet (endret)

Å, den var fin! Jeg fikk veldig lyst på! Tror nesten jeg må kjøpe den. :biggrin:

Jeg bruker 36/38, og er sånn ja, helt normal, men har litt muskler på ryggen.. :icon_lol: , så da passer vel 38 kanskje? :nigo:

Edit; ble så ivrig at jeg glemte svar TS.. :ler:

Ja, jeg tror du også kan ha den! :jepp:

Endret av loffen
Skrevet (endret)

Har bestilt nå :biggrin:

Kom på at jeg fikk div rabattkoder i pakka fra CDON her om dagen, og der var det en kode fra Nelly på -150,- hvis jeg bestilte for over 500,- :biggrin:

Så da bestilte jeg likesågodt to par øredobber i samme slengen (så jeg kom over grensa på 500,-).

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/tilbeh%C3%B8r/smykker/nly-accessories-384/santana-385798-26/

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/tilbeh%C3%B8r/smykker/pilgrim-900/tanja-earring-900739-26/

Hvis noen vil ha koden så er den XMAS150 :)

Ops, der var jeg ikke anonym lenger, men det er ikke så farlig i denne tråden da :ler:

Endret av Britt Banditt
  • Liker 1
Skrevet

Kom på at jeg fikk div rabattkoder i pakka fra CDON her om dagen, og der var det en kode fra Nelly på -150,- hvis jeg bestilte for over 500,- :biggrin:

Så da bestilte jeg likesågodt to par øredobber i samme slengen (så jeg kom over grensa på 500,-).

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/tilbeh%C3%B8r/smykker/nly-accessories-384/santana-385798-26/

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/tilbeh%C3%B8r/smykker/pilgrim-900/tanja-earring-900739-26/

Ops, der var jeg ikke anonym lenger, men det er ikke så farlig i denne tråden da :ler:

Da har jeg også bestilt! :5:

:hoppe:

Tusen takk for koden! Jeg endte opp med disse øreringene: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/tilbeh%C3%B8r/smykker/nly-accessories-384/gorgeous-earrings-385974-76/ :biggrin:

Kanskje dette blir den nye KG-kjolen. :ler:

Skrevet

Kjempefin kjole. Og øredobber :) Skulle gjerne hatt den kjolen selv, men jeg er for feit. Men det jeg ville si er at siden den har såpass dyp utringing så er jo singlet et alternativ, men det du kan prøver å sy noen sting nederst i utringingen eller sette en sikkerhetsnål der. Sikkerthetsnålen må settes i fra innsiden slik at den ikke er synlig utenfra selvsagt. Det er ikke alltid det blir fint, men noen ganger funker det, så du kan jo prøve :)

Anonymous poster hash: 4e3dc...799

Skrevet

Shit, jeg fikk kjolen i dag. Den er som et pølseskinn! Ble skikkelig skuffa. Jeg er hverken feit eller utrent, men dette så bare horete ut.

Den skal sendes tilbake. Tydeligvis må jeg har 40, jeg som bruker 36/38 i alt annet. :klo: Og da kommer vel utringningen ned på magen og ermene blir kjempelange... Tar ikke sjansen på å bare bytte str.

Dessuten fulgte ikke øredobbene med! Selv om de stod på pakkseddelen sammen med kjolen. :sur:

Attpåtil er printeren vår på reparasjon, så jeg får ikke printet ut returlappen.

:sukk:

Skrevet (endret)

Den var dessuten MYE kortere enn på siden til Nelly..!

Edit: Nå ser jeg at modellen er bare 168 høy.. Jeg er en del høyere, men kjolen kryper oppover i tillegg. Den er veldig elastisk forresten.

:opplyser:

Endret av loffen
Skrevet

Jeg fikk den jeg og. Var egentlig fornøyd, men jeg MÅ ha topp under, for utringninga var drøy. Haha. Puppene ramla nesten ut ja :ler: Passet helt perfekt ellers for meg i 42, men bruker som sagt vanligvis 40. Enig i at den var kortere enn på bildet, den var ikke knelang på meg heller.

Skrevet

Den der så utrolig classy og sexy ut; jeg liker den! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...