AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Er det noen som har tips til aktive og seriøse forum eller facebooksider som handler om håndarbeid (strikking, hekling, søm)? Jeg er på jakt etter et sted der jeg kan stille spørsmål og få gode svar, samt få inspirasjon fra andre. Det er viktig for meg at det er seriøst. Kjenner til forumet sykroken, men synes det er veldig liten bredde i hva folk legger ut/interesserer seg for der, så ønsker noe som fanger min interesse litt mer. Jeg finner mye inspirasjon i blogger, men der har jeg ikke mulighet til å komme med spørsmål. Er det noen som har gode tips til meg? Anonymous poster hash: 398d6...7ae
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 https://www.facebook.com/groups/111343218955652/ Kjempefin side for oss som liker håndarbeid Anonymous poster hash: 3b30e...37d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Ravelry er vel det beste strikke/hekleforumet, men det er på engelsk. Anonymous poster hash: eefc6...7df 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Var ikke klar over at Ravelry hadde forum, skal sjekke det ut! Så vel helst for meg noe på norsk. Strikkesida synes jeg er veldig rotete og uoversiktlig, fordi det er så mange medlemmer der at alt forsvinner. Anonymous poster hash: 398d6...7ae
Gjest Funky Punk Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Sydilla Inspirasjon til håndarbeid Håndarbeidsblogger Gratis strikke og heklemønster
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Ravelry har også norske grupper i forumsdelen sin. Kanskje ikke så aktive, men en pleier å få kjapt svar på spørsmål likevel. Diverse forum - vær obs på at det generelt er mindre aktivitet i desember norsk strikkeforum (relativt dødt for tiden?) strikkeverden uformelt hobbyboden trådsnella hobbyforum projo Anonymous poster hash: 55651...132
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå