apriljente Skrevet 12. mai 2004 #1 Skrevet 12. mai 2004 Red represents beauty, strength, passion, celebration and luck. Light blue in your wedding suggests health, happiness, patience and creativity. Yellow symbolizes intellect, friendship and cooperation. Green is the color of fertility, nature, peace and harmony. Pink is the hue of love and friendship. Orange stimulates, creates energy and is the color or knowledge. Purple represents royalty, mystery, spirituality and growth. White reflects peace, protection, purity and fairness.
Gjest Lompa Skrevet 12. mai 2004 #3 Skrevet 12. mai 2004 Vi har lilla og kremhvit,med litt grønt. Som buketten min.
Tari Skrevet 12. mai 2004 #5 Skrevet 12. mai 2004 Vi har hvit, kremhvit, mørkerødt og grønt.. Høres jo bra ut det.
Linn3c Skrevet 12. mai 2004 #6 Skrevet 12. mai 2004 Eg er ikkje heilt sikker på kva fargar eg skal ha enno, for det er jo ei stund igjen til min dag. - Men eg har tenkt på fersken og grønt - og blodraudt!
apriljente Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2004 Klarer ikke helt å bestemme meg jeg... :o *apriljente gifter seg 28.08.04*
-ida- Skrevet 12. mai 2004 #9 Skrevet 12. mai 2004 I min bukett kommer nok alle disse fargene til å være representert, så da blir vi nok lykkelige!!
Isiselin Skrevet 12. mai 2004 #11 Skrevet 12. mai 2004 Vi har Mørkerødt, lyseblått og hvitt Det skulle bety at vi får "beauty, strength, passion, celebration and luck", "health, happiness, patience and creativity." og "peace, protection, purity and fairness". Skulle love godt det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå