AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Det var veldig vanskelig å gjøre det slutt med eksen min, men jeg gjorde det allikevel.. For 10 måneder siden. Allikevel har kontakten med han vært opp og ned, mest etter hans initiativ. Vi har hatt perioder med omtrent ingen kontakt og i disse periodene så klarer jeg meg jo! Jeg lever som normalt, møter nye mennesker har det gøy! En skulle tro jeg klarte meg bedre, og uten å nøle ville ignorert han når han da tok kontakt igjen.. Men noen tårer fra hans side og ord om hvordan han savner meg, og jeg er den eneste han kan prate med på den måten.. gjorde og gjør at jeg ikke helt klarer å smelle døra i fjeset hans. Nå har han gjort det igjen.. De siste 6 ukene har jeg hørt minimalt fra han, og jeg tror det er pga en jente. Han har ringt meg, men da pga noe spesifikt som at han trengte nr til en felles venn, også legger han på med en gang. Jeg har prøvd å ringe han, men da avrunder han samtalen med en gang siden hun er på besøk. Nå har hun sikkert mista interessen for nå får jeg nye meldinger om at han savner meg, og gleder seg til å se meg.. Jeg er et stykke unna, men skal hjem på juleferie, i samme område han bor, og allerede spurt om vi kan gå på kino, og skriver masse til meg på facebook. Det kjennes ut som jeg er sterk nok til å avvise han, men allikevel vet jeg at jeg kommer til å være svak når det kommer til stykke.. Ah, jeg hater dette! Anonymous poster hash: 5a36c...9f6
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Ønsker du ikke bli sammen med ham igjen, bør du kanskje fortelle ham at du ikke ønsker noe videre kontakt, og så fjerne ham fra FB, ikke lese meldinger eller svare telefonen din Lettere sagt enn gjort, men du må nesten bestemme deg og sattse på valget du tar. Dette halvveis greiene på jo være ett mareritt! Anonymous poster hash: 0dcac...981 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå