AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har alltid hatt ganske fin og "perfekt" hud. Selv når jeg var midt i tenårene var huden min ganske fin og grei i forhold til mange andre. Nå derimot, har huden min forandret seg. Jeg har begynt å flasse på nesen, samtidig som jeg får urenheter der. Jeg har urenheter spredt utover alle deler av ansiktet: kinn, hake, nese og panne, og noen av dem er underjordiske og nesten litt vonde/ubehagelige. I tillegg har jeg litt rødblussede kinn og føler at jeg må bruke foundation for å se noenlunde grei ut. Men, uansett hva slags foundation jeg bruker (har prøvd dyre og billige, anbefalte og "anerkjente" typer, mineralt, flytende, mousse.... ALT) blir de kakete og legger seg stygt rundt kvisene og flasset på nesa. Jeg bruker gode produkter fra Décleor etc, og passer på å vaske meg med en mild rens (uten SLS, olje, fargestoffer, parfyme og parabener) hver dag i tillegg til å skrubbe huden en gang i uka. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre/prøve? Anonymous poster hash: fc715...744
zen Skrevet 10. desember 2013 #2 Skrevet 10. desember 2013 For at foundation skal ligge pent må huden være riktig preppet. Både med nok fukt og eventuelt primer. Flassing på nesa er ganske lett å få bort for de fleste, bare de bruker riktige produkter for sin hud. Du har kanskje en fuktfattig, acneprone mix-hud? Det er en av de vanskeligste hudtypene å balansere, men det går an. Ta en tur til hudpleier først, og hør hva de sier. Som jeg har nevnt tidligere er det mange som ikke får gode (eller gode nok) effekter av Decleor, så kanskje skal du teste noe annet. Bruk alt fra samme serie, f.eks. Matis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå