AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 i 2011 hadde TV2 nett en artikkel med Stine-Marie fra Paradise med flat mage 8 dager etter fødselen. Betydelig mer imponerende enn fotballfrues bilde spør du meg. Kan ikke huske den saken tok av i media overhodet, ei heller noe kritikk eller at det var slemt mot andre nybakte mødre osv.. http://www.tv2.no/underholdning/gkn/ble-bikiniklar-aatte-dager-etter-foedselen-3505834.html Kan det være at det handler mer om person enn sak, her? Anonymous poster hash: 2a97b...73e 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 1. Fordi Stine-Marie ikke var så veldig profilert. Fotballfrue selger seg selv over alt dermed er det naturlig at folk legger mer merke til henne. 2. Media er mye mer interessert i Fotballfrue enn de er i Paradise hotel deltagere (med mindre de gifter seg/skiller seg/stiller nakne opp på FHM). 3. Stine-Marie (fremstår som en eller er) en mye mer ydmyk person. Ikke verre enn det. Anonymous poster hash: c2aa4...19e 10
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 1. Fordi Stine-Marie ikke var så veldig profilert. Fotballfrue selger seg selv over alt dermed er det naturlig at folk legger mer merke til henne. 2. Media er mye mer interessert i Fotballfrue enn de er i Paradise hotel deltagere (med mindre de gifter seg/skiller seg/stiller nakne opp på FHM). 3. Stine-Marie (fremstår som en eller er) en mye mer ydmyk person. Ikke verre enn det. Anonymous poster hash: c2aa4...19e Joda, men det forklarer ikke fenomenet med kritikken. Hvorfor er fotballfrue slem som legger ut bilde, men ikke Stine-Marie? Anonymous poster hash: 2a97b...73e 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Joda, men det forklarer ikke fenomenet med kritikken. Hvorfor er fotballfrue slem som legger ut bilde, men ikke Stine-Marie? Anonymous poster hash: 2a97b...73e Ingen av dem er slemme. Men ja, det går på person, ikke sak. De fant noe å ta fotballfrue for. Anonymous poster hash: ae188...7d5 1
Infinite Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Fordi Stine-Marie var så heldig at hun ikke hadde så mange bitre lesere med behov for å rakke ned på henne. 2
Sol79 Skrevet 9. desember 2013 #8 Skrevet 9. desember 2013 Fordi knapt noen vet hvem hun er, og at noen faktisk husker henne fremdeles sjokkerer meg nesten. 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #9 Skrevet 9. desember 2013 Fordi knapt noen vet hvem hun er, og at noen faktisk husker henne fremdeles sjokkerer meg nesten. Pen og kul nok til å huskes. Jeg ønsker at neste kjæresten min er nøyaktig som henne. Anonymous poster hash: 2a97b...73e
Gjest TheRighteous Skrevet 9. desember 2013 #10 Skrevet 9. desember 2013 (endret) Vel, i tillegg til det som står over her, så hadde FF på en bitteliten truse, og puppene trøkt opp i halsen. Tror mange syntes det ble veldig feil, hele bildet liksom. Jeg har ikke noe i mot noen av dem, følger ikke med på noen av bloggene. Men tror det kan ha noe med saken å gjøre Endret 9. desember 2013 av TheRighteous 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #11 Skrevet 9. desember 2013 Det kan være fordi Fotballfrue over flere år har snakket om kropp, sunn mat, masse trening, og vist frem sin tynne tynne kropp flere ganger. Kroppsfokuset har vært ekstremt med andre ord. Det har jo vært flere mediesaker om hennes/mannens uttalelser om kropp, samt bilder av henne i bikini etc. Dette har jo vært gjenstander for diskusjon gjentatte ganger. Da er det naturlig at det topper seg en gang, slik som nå. Bloggen hennes gir jo uttrykk for at det viktigste i verden er å være tynn, selv rett etter fødsel. For da har man "klart det", da er man "vellykket".Anonymous poster hash: b01fc...c7a 17
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #12 Skrevet 9. desember 2013 Joda, men det forklarer ikke fenomenet med kritikken. Hvorfor er fotballfrue slem som legger ut bilde, men ikke Stine-Marie? Anonymous poster hash: 2a97b...73e Se punkt 1 og 2. Det er nettopp derfor hun blir tatt, fordi hun hele tiden promoterer seg selv, det å være tynn er lik lykke i livet, og på toppen av det hele velger hun å posere i minimalt tøy. Det handler om hele helhetsinntrykket denne damen gir, noe den Paradise jenta ikke har gjort. Fotballfrue har skapt et luftslott hvor hun er lykkelig og alt er perfekt, problemet er at dette mest sannsynlig ikke er helt slik realiteten er (jeg tviler ikke på at hun er lykkelig, men det er en god dose fasade) og hun fremstiller det som om det er slik hverdagen skal være. Derfor får hun kritikk på bildet også, fordi på toppen av det fantastiske luftslottet hun har skapt for dem som leser bloggen, har hun nå gitt et helt forvridd bilde av hva realiteten er for de aller aller aller fleste etter de er gravide. Og så har vi selfølgelig media som nesten daglig bombarderer oss med hva fruen tar seg til nå, som om ikke det er nok alt hun skriver selv. Og nei, jeg er ikke misunnelig. Jeg mener og tror at hun jobber hardt for den kroppen og hun har vitterlig fortjent å bli så slank etter det harde arbeidet. Slik jeg ser det, er den treningen hun foretar seg og kostholdet, en egen jobb, som hun nå virkelig fikk utteling for. Og det er bra for henne. Det jeg ikke liker er ideen hun legger frem for unge mennesker som ikke kommer til å se forskjellen på realitet og luftslottet, og som mest sannsynlig blir veldig skuffet når de ikke evner å oppnå det de mener er "lykke". Anonymous poster hash: c2aa4...19e 7
Sol79 Skrevet 9. desember 2013 #13 Skrevet 9. desember 2013 Pen og kul nok til å huskes. Jeg ønsker at neste kjæresten min er nøyaktig som henne. Anonymous poster hash: 2a97b...73e Kul? Kan ikke huske noen jeg har sett som har vært mer harry enn henne. 1
jabx Skrevet 9. desember 2013 #14 Skrevet 9. desember 2013 Joda, men det forklarer ikke fenomenet med kritikken. Hvorfor er fotballfrue slem som legger ut bilde, men ikke Stine-Marie? Det har du allerede fått svar på: "Fordi Stine-Marie ikke var så veldig profilert. Fotballfrue selger seg selv over alt dermed er det naturlig at folk legger mer merke til henne. " FF blir trykket i trynet på folk hele tiden, men omtrent ingen kjenner til Stine-Marie.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #15 Skrevet 9. desember 2013 "Den lille gutten har fått navnet Leon Nathaniel, noe hun og barnefaren ble enige om på sykehuset under riene. Jeg ville ikke ha et navn som alle andre har, sier hun." :fnise:Anonymous poster hash: 046f5...182 4
rumperister Skrevet 9. desember 2013 #16 Skrevet 9. desember 2013 Vel, i tillegg til det som står over her, så hadde FF på en bitteliten truse, og puppene trøkt opp i halsen. Tror mange syntes det ble veldig feil, hele bildet liksom. Jeg har ikke noe i mot noen av dem, følger ikke med på noen av bloggene. Men tror det kan ha noe med saken å gjøre Ja, enig i dette. Fotballfruen viste frem pupper fra Playboy, og truse fra ViMenn, krydret med et blikk verdig Pamela Andersson. Stine Marie hadde på seg en joggebukse, hadde en mer laid-back pose, og kutta ansiktet. Fremstillingen er vidt annerledes. I tillegg tror jeg kanskje det at Fotballfrue har 200,000 følgere på Instagram har noe å si. Hun når ut til langt flere mennesker. Forøvrig, applaus til dem begge, de så veldig flotte ut begge to.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #17 Skrevet 9. desember 2013 Det har du allerede fått svar på: "Fordi Stine-Marie ikke var så veldig profilert. Fotballfrue selger seg selv over alt dermed er det naturlig at folk legger mer merke til henne. " FF blir trykket i trynet på folk hele tiden, men omtrent ingen kjenner til Stine-Marie. Hun ble vel ikke akkurat trykket i trynet på folk før bildet. Man må faktisk lese bloggen og/eller følge med på KG for å egentlig få med seg mye om henne.Hadde kun hørt litt om henne før jeg begynte å følge med i tråden om henne her inne. Virker heller som at folk oppsøker bloggen for å kunne snakke drit om henne etterpå. Anonymous poster hash: 34bd8...784 1
Ylva Virvla Skrevet 9. desember 2013 #18 Skrevet 9. desember 2013 Fotballfrue hadde bilde av hele seg, ikke bare magen. Selve fotografiet så bedre ut enn selfien til Stine-Mari. Tror det gjorde at flere aviser ville trykke/legge på nettet FF sitt bilde. Litt OT: Stine-Mari trente jo ikke under svangerskapet. Så det er mulig å få den gamle kroppen tilbake veldig kjapt for folk som ikke trener mens de er gravide også. 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #19 Skrevet 9. desember 2013 Jeg syns det er like dårlig uansett hvem det er som legger ut et sånt bilde bare noen få dager etter fødselen. Anonymous poster hash: b1b7d...060 1
jabx Skrevet 9. desember 2013 #20 Skrevet 9. desember 2013 Hun ble vel ikke akkurat trykket i trynet på folk før bildet. Man må faktisk lese bloggen og/eller følge med på KG for å egentlig få med seg mye om henne.Hadde kun hørt litt om henne før jeg begynte å følge med i tråden om henne her inne. Virker heller som at folk oppsøker bloggen for å kunne snakke drit om henne etterpå. Jo, hun har stadig vært i media, blir invitert på arrangementer for kjendiser, osv. Som om hun hadde noe annet enn en deilig kropp å tilby. Litt som Tone Damli, egentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå