AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Hei Nå er det snart jul, og jeg har en litt merkelige svigerfar. Han har flere ganger møtt opp til julefeiring/bursdag uten gaver til barnebarna.... Dette irriterer meg en god del, siden han er milionær, så er ikke penger det står på. men de gangene vi har ønsket oss noe nyttig til bursdag har barna fått det. Sisst fikk vi ny bilstol. Så etter litt prøving og feilig har vi funnet ut at ungene får gaver, hvis vi kommer med ett nyttig ønske. Sier vi ikke noe får dem ikke noe.... Men hva burde vi ønske barna?? jente 3,5 og gutt 1 år... klær og leker er typiske ting han IKKE vil kjøpe, selv om de trenger det. Har vurdert akerbett, men er redd det ikke vil bli brukt. Så noen som har noen gode ideer til nyttige gaveønsker til småbarn??? Anonymous poster hash: 1c54f...928
^^Belle^^ Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Begge våre jenter har fått tripp trapp-stoler til jul av oss. Kan det være noe? Det er ihvertfall en ting vi uansett hadde kjøpt til dem, men synes det er greit å "maskere" det som julegave siden de ellers ikke trenger noe. 1
Lou Salome Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Kan ikke skjønne at ikke akebrett skulle bli brukt? Skikkelig rattkjelke, vil jeg foreslå. Ellers: , ting som globus, barneatlas, bøker, dyner, sengetøy, nattlampe, ting til barnerom (kommode? teppe, lampe, saccosekk), . Kan dere be om penger til noe konkret? Som sykkel til sommeren, fondssparing? 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Kanskje en konkret koffert til hvert av barna hadde vært noe? Ipad? Anonymous poster hash: c04c5...ae4
Hubbi Skrevet 9. desember 2013 #6 Skrevet 9. desember 2013 Sliter litt med tannpussen på minsten, så jeg har ønsket meg elektrisk tannbørste til henne fra bestemor (en sånn til barn, som spiller musikk etter hvert minutt).
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #7 Skrevet 9. desember 2013 Hva med: Stiga kjelker, vi har brukt vår masse (helt fra ungen var et år). Ski/skøyter Trunki kofferter (i alle fall hvis dere reiser litt) Anonymous poster hash: de7a7...aa4
Gjest Solsmil Skrevet 9. desember 2013 #8 Skrevet 9. desember 2013 Ski, rattkjelke, tursekk, drikkeflaske, bøker
ekkoet Skrevet 9. desember 2013 #9 Skrevet 9. desember 2013 Hva med klær? Dvs, si at de trenger en del klær for kommende sesong, så gavekort på barnas hus eller lignende ville være knall.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #10 Skrevet 9. desember 2013 Hva med klær? Dvs, si at de trenger en del klær for kommende sesong, så gavekort på barnas hus eller lignende ville være knall. Les hovedinnlegget ordentlig. Anonymous poster hash: c04c5...ae4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #11 Skrevet 9. desember 2013 TS Tusen takk for mange gode tips! Det med elektrisk tannbørste var genialt til elstemann, og helt sikkert i svigerfars kategori hehe. Klart vi kunne ønsket dem akebrett og annet utstyr, men vi er så lite ute, at det blir ikke brukt... 3 hjulssykkelen vi ønsket på 2 års dagen har vi vært ute med 3 ganger på 2 sessonger. og vi er enda mindre ute på vintern. Så det tenker jeg å vente med til de ber om det selv/ må ha til skolen.... Flere gode forslag?? Anonymous poster hash: 1c54f...928
tingeling Skrevet 9. desember 2013 #12 Skrevet 9. desember 2013 Ull? Skikkelige tursekker? Hvis barna er i barnehage trenger de dette
ekkoet Skrevet 10. desember 2013 #13 Skrevet 10. desember 2013 Les hovedinnlegget ordentlig. Anonymous poster hash: c04c5...ae4 Jeg har lest hovedinnlegget ordentlig. Jeg sier ikke de skal be om klær, men et gavekort som kan brukes fornuftig.Regner med at grunnen til at han ikke vil kjøpe klær er at han ikke vet hva han skal kjøpe, det er ihvertfall grunnen til at jeg aldri kjøper klær til noen. Et gavekort på et slikt sted ville omgå dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå