Gå til innhold

ENDELIG!

Anbefalte innlegg

Gjest Lompa
Skrevet

Nå er endelig kjolen i hus!

Jeg hentet den i går og føler meg som en prinsesse i den.Men å skulle gå og se den henge der i 15 uker.....! :roll:

Min kjære er nysgjerrig og jeg klør etter å vise den til noen.*SUKK* September,kom fort!

Fant sko også,så det eneste jeg mangler nå er truse og strømper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!

Hvilken kjole har du kjøpt?

Skrevet
Jeg hentet den i går og føler meg som en prinsesse i den.Men å skulle gå og se den henge der i 15 uker.....!

Min har hengt i ni måneder den........ :wink:

Skrevet

Så morro....Nyyyyyyyyt denne førtiden!! Tiden går så altfor fort! Bare 17 dager igjen til det er min tur! Så er alt over.......sukk!

Gjest Lompa
Skrevet

Hengt i NI måneder? Hvordan har du holdt ut? Kjøpt tålmodighet på engros da?:-)

Jeg hadde gått på veggen jeg da!

Jeg har aldri skjønt hvordan jeg legger ut link til akkurat det bildet, men sjekk denne

http://www.marylise.be/

Det er den som heter Kira,dessverre ytes den ikke full rettferdighet her, for de har ikke noe bilde av ryggen (snøring). Dessuten er den to-delt og livet er i skinn. Med fare for å lyde direkte :kvalm: så både føler jeg meg og ser ut som en prinsesse i den. Selv nå,blek,usminket ig med håret i en bustete flette,er jeg kjempefin i den. Og jeg gleder meg vilt til HAN får se meg i den.....

Skrevet

Grattis med ferdig kjole!! Det var kjempe fin!!

Skrevet

Ja! Den var ikkje verst!

- Lukke til vidare i førebuinga! :)

Skrevet

Kjempesøt kjole!

Du blir sikkert en prinsesse i den!!

Gjest gjest1
Skrevet

Veldig fin, ikkje rart du føler deg som ei prinsesse! :)

Skrevet

Jeg har også en modell fra Marylise - som forloveren skal sy tilsvarende. Synes de har mange flotte kjoler :kul:

Gjest Lompa
Skrevet

Mary Lise har veldig enkle kjoler, uten masse dill. Det passer meg bra.Selv om jeg sikla ned tastaturet pga enkelte av Demetrios-kjolene også....De appellerer til småpikedrømmene i de fleste jenter.

Gjest Lompa
Skrevet

APRILJENTE: HVILKEN kjole er det du skal ha,da?Glemte åspørre om det i går. Og hvor har du vært og kjøpt din?Selv var jeg hos Unik brudestudio i Oslo

Skrevet

Min kjole er også endelig " i hus". Hentet den 11. mai, og har hengt den hos min tilkommende svigerfar, som skal frakte den til frisøren min neste lørdag. Tar nemlig ingen sjanser på å la den være hjemme, da min tilkommende er særdeles nyskjerrig! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...