Gjest Lompa Skrevet 12. mai 2004 #1 Skrevet 12. mai 2004 Nå er endelig kjolen i hus! Jeg hentet den i går og føler meg som en prinsesse i den.Men å skulle gå og se den henge der i 15 uker.....! Min kjære er nysgjerrig og jeg klør etter å vise den til noen.*SUKK* September,kom fort! Fant sko også,så det eneste jeg mangler nå er truse og strømper.
Gjest Tex Skrevet 12. mai 2004 #3 Skrevet 12. mai 2004 Jeg hentet den i går og føler meg som en prinsesse i den.Men å skulle gå og se den henge der i 15 uker.....! Min har hengt i ni måneder den........
*Lene* Skrevet 12. mai 2004 #4 Skrevet 12. mai 2004 Så morro....Nyyyyyyyyt denne førtiden!! Tiden går så altfor fort! Bare 17 dager igjen til det er min tur! Så er alt over.......sukk!
Gjest Lompa Skrevet 12. mai 2004 #5 Skrevet 12. mai 2004 Hengt i NI måneder? Hvordan har du holdt ut? Kjøpt tålmodighet på engros da?:-) Jeg hadde gått på veggen jeg da! Jeg har aldri skjønt hvordan jeg legger ut link til akkurat det bildet, men sjekk denne http://www.marylise.be/ Det er den som heter Kira,dessverre ytes den ikke full rettferdighet her, for de har ikke noe bilde av ryggen (snøring). Dessuten er den to-delt og livet er i skinn. Med fare for å lyde direkte så både føler jeg meg og ser ut som en prinsesse i den. Selv nå,blek,usminket ig med håret i en bustete flette,er jeg kjempefin i den. Og jeg gleder meg vilt til HAN får se meg i den.....
Linn3c Skrevet 12. mai 2004 #9 Skrevet 12. mai 2004 Ja! Den var ikkje verst! - Lukke til vidare i førebuinga!
Siam Skrevet 12. mai 2004 #10 Skrevet 12. mai 2004 Kjempesøt kjole! Du blir sikkert en prinsesse i den!!
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2004 #11 Skrevet 12. mai 2004 Veldig fin, ikkje rart du føler deg som ei prinsesse!
apriljente Skrevet 12. mai 2004 #12 Skrevet 12. mai 2004 Jeg har også en modell fra Marylise - som forloveren skal sy tilsvarende. Synes de har mange flotte kjoler
Gjest Lompa Skrevet 12. mai 2004 #13 Skrevet 12. mai 2004 Mary Lise har veldig enkle kjoler, uten masse dill. Det passer meg bra.Selv om jeg sikla ned tastaturet pga enkelte av Demetrios-kjolene også....De appellerer til småpikedrømmene i de fleste jenter.
Gjest Lompa Skrevet 13. mai 2004 #15 Skrevet 13. mai 2004 APRILJENTE: HVILKEN kjole er det du skal ha,da?Glemte åspørre om det i går. Og hvor har du vært og kjøpt din?Selv var jeg hos Unik brudestudio i Oslo
Omegalady Skrevet 14. mai 2004 #16 Skrevet 14. mai 2004 Min kjole er også endelig " i hus". Hentet den 11. mai, og har hengt den hos min tilkommende svigerfar, som skal frakte den til frisøren min neste lørdag. Tar nemlig ingen sjanser på å la den være hjemme, da min tilkommende er særdeles nyskjerrig! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå