Gå til innhold

Rannveig Heitmann - bare det beste er godt nok for barna, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nylig publiserte Rannveig Heitmann et innlegg med et bilde av seg selv tatt i bilen, der man tydelig kunne se at hennes sønn Nathaniel på 2(!)år sitter i forovervent bilstol.

Rannveig som er så opptatt over at kun det beste og dyreste er godt nok for sine barn, viser hvor overfladisk hun er da dette kun gjelder utseende, men ikke sikkerhet. De aller fleste er klar over at det er anbefalt at barn sitter bakovervent i bil frem til 4 år. Dette utgjør en enormt stor forskjell ved en eventuel ulykke.

Hun sier at han er for lang til å sitte bakovervent, men jeg kan ikke tro at en gutt på 2 år ikke kan sitte bakovervent når barn nærmere 6 år kan gjøre det. Hun kunne heller ha innrømt at, nei, hun er ikke så opptatt av bilsikkerhet. Eller at hun kanskje ikke var klar over det, men hun unnskylder det selvfølgelig.

VISST han ble snudd fordi han var for lang har hun et veldig dårllig bilsete.

Personlig kommer mitt barn til å sitte bakovervent så lenge som mulig, og kanskje det ikke har dyre merkeklær og pakkekalender til flere tusen, men han er ihvertfall trygg på de aller viktigste områdene. Jeg prioriterer heller et dyrt og trygt bilsetet fremfor dyre merkeklær any day.

Anonymous poster hash: 8f377...9b5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen bryr seg. Rannveig er harry og jeg skjønner ikke hvorfor folk leser bloggen hennes.

• Liker 11
Skrevet

Nylig publiserte Rannveig Heitmann et innlegg med et bilde av seg selv tatt i bilen, der man tydelig kunne se at hennes sønn Nathaniel på 2(!)år sitter i forovervent bilstol.

Rannveig som er så opptatt over at kun det beste og dyreste er godt nok for sine barn, viser hvor overfladisk hun er da dette kun gjelder utseende, men ikke sikkerhet. De aller fleste er klar over at det er anbefalt at barn sitter bakovervent i bil frem til 4 år. Dette utgjør en enormt stor forskjell ved en eventuel ulykke.

Hun sier at han er for lang til å sitte bakovervent, men jeg kan ikke tro at en gutt på 2 år ikke kan sitte bakovervent når barn nærmere 6 år kan gjøre det. Hun kunne heller ha innrømt at, nei, hun er ikke så opptatt av bilsikkerhet. Eller at hun kanskje ikke var klar over det, men hun unnskylder det selvfølgelig.

VISST han ble snudd fordi han var for lang har hun et veldig dårllig bilsete.

Personlig kommer mitt barn til å sitte bakovervent så lenge som mulig, og kanskje det ikke har dyre merkeklær og pakkekalender til flere tusen, men han er ihvertfall trygg på de aller viktigste områdene. Jeg prioriterer heller et dyrt og trygt bilsetet fremfor dyre merkeklær any day.

Anbefalt bakerovervent ja, men det er ikke påbudt. Så lenge hun har et godkjent sete og det er festet korrekt, gjør hun faktisk ikke noe galt.

• Liker 11
Skrevet

Anbefalt bakerovervent ja, men det er ikke påbudt. Så lenge hun har et godkjent sete og det er festet korrekt, gjør hun faktisk ikke noe galt.

Jeg er enig i at hun ikke gjør noe galt, men når hun alltid skal ha seg selv til å være så perfekt, og at hun kun vil det beste for barna sine, og ingenting annet er godt nok (ihvertfall når det kommer til å overfladiske), er det jo sykt at han sitter forovervent i så ung alder. Ihvertfall når hun kommer med den dummeste unnskyldningnen av de alle. Jeg syns det bør bli innført en lov som sier at barn må sitte bakovervent til de er tre år, og det er jeg sikker på kommer til å bli påbudt om noen år.

• Liker 1
Skrevet

Gjør ikke noe galt?

Så lenge det er ANBEFALT å ha setet bakovervendt frem til ungen er 4 år, og hun velger å drite i det, gjør hun noe galt jo. Det er nettopp det hun gjør.

Det er ikke forbudt å gi ungene sine sjokoladekalender hver eneste dag. Men hvis duger ungene dine sjokoladekalender hver eneste dag, gjør du noe galt. Det er ikke anbefalt å gi det.

Anonymous poster hash: aae5d...0d0

• Liker 1
Skrevet

SjokoladeKAKE skulle det være :) dum feil i disse adventstider.

Skrevet

Gjør ikke noe galt?

Så lenge det er ANBEFALT å ha setet bakovervendt frem til ungen er 4 år, og hun velger å drite i det, gjør hun noe galt jo. Det er nettopp det hun gjør.

Det er ikke forbudt å gi ungene sine sjokoladekalender hver eneste dag. Men hvis duger ungene dine sjokoladekalender hver eneste dag, gjør du noe galt. Det er ikke anbefalt å gi det.

Enig. Det er mye som er lovlig som likevell er galt. Jeg mener at når det er 90% større sjans for alvorlige skader når barnet sitter forovervent fremfor bakovervent må man jo si noe. Jeg skjønner at ikke alle er klar over hvor stor forskjell det gjør, men man lærer nye ting hver dag, og jeg syns det er flott visst noen gjør meg oppmerksom på noe som kan hjelpe meg til å holde barnet mitt trygt :-)

Skrevet

20 år gammel, husk det. Hun har 0 livserfaring. Det som betyr noe for denne damen er å være sexy og ha store pupper og svære lepper. Gakk gakk damen. Får håpe andre verdier kommer når hun blir 40. Hvem leser bloggen hennes om 20 år???

Anonymous poster hash: 58d68...7ea
  • Liker 4
Skrevet

20 år gammel, husk det. Hun har 0 livserfaring. Det som betyr noe for denne damen er å være sexy og ha store pupper og svære lepper. Gakk gakk damen. Får håpe andre verdier kommer når hun blir 40. Hvem leser bloggen hennes om 20 år???

Alle kan ikke være smarte og fornuftige. Vi finner alle vår egen rolle. Det er alltid noens rolle å være lekre og deilige.

Og Rannveig gjør jobben sin bra hun. Hun ser jo dritdeilig ut. Har store fine pupper og ellers en kropp gutta ligger langflate etter. Noen ganger vil gutta kun ha en deilig dame, som det kommer mindre smarte og fornuftige ting ut av, men som får det til å rykke i laksen.

Folk kan absolutt lese bloggen hennes når hun har passert 40. Men da må hun legge ut mer dristige bilder, vise puppa og kanskje dåsa si. Spille på det hun er god til. Hun kan bli en bra milf om 20 år.

Anonymous poster hash: 86520...354

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for hets, personangrep og avsporinger.

Yvonne (mod)

Skrevet

I tillegg sier hun at hun ler hele veien til banken. Men, på bekostning av hva?Hun tjener penger på å drite ut seg selv og barna. Hadde ikke ledd så høyt var jeg henne.

Anonymous poster hash: 8b13a...49b
  • Liker 8
Skrevet

Skjønner ikke hun kan tjene penger på den bloggen jeg da....

Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

Yvonne (mod)

Skrevet

Jeg forstår bare ikke at hun orker å holde på sånn. Det må jo bli kjempe pinlig for barna når de blir eldre. Jeg hadde ikke satt pris på det, det er ihvertfall sikkert. De bildene hun la ut fra fødselen til sønnen var jo bare... Ja..

Skrevet

Alle kan ikke være smarte og fornuftige. Vi finner alle vår egen rolle. Det er alltid noens rolle å være lekre og deilige.

Og Rannveig gjør jobben sin bra hun. Hun ser jo dritdeilig ut. Har store fine pupper og ellers en kropp gutta ligger langflate etter. Noen ganger vil gutta kun ha en deilig dame, som det kommer mindre smarte og fornuftige ting ut av, men som får det til å rykke i laksen.

Folk kan absolutt lese bloggen hennes når hun har passert 40. Men da må hun legge ut mer dristige bilder, vise puppa og kanskje dåsa si. Spille på det hun er god til. Hun kan bli en bra milf om 20 år.

Tråden er liksom ryddet for hets, men dette får stå?

• Liker 4
Skrevet

Synes det går litt langt med denne bilstoldebatten. Synes det ser ubehagelig ut for et barn på 4 år å sitte i et bakovervendt "babysete".. Unger på 8 år sitter i barnesete som jeg sluttet med da jeg var 3. Litt gammel da kanskje? Men det er min mening. Kanskje jeg endrer meg når jeg selv får barn.

Anonymous poster hash: f5607...cff
Skrevet

Nei. Det er f.eks. bedre å ha et bra sete som er fremovervendt enn et dårlig bakovervendt.

• Liker 2
Gjest bloggerutennavn
Skrevet (endret)

Nja, det kommer ann på. Det er veldig, veldig mye tryggere med bakovervent bilsete. Det er ikke snakk om en liten forskjell, men en enormt stor forskjell ved et evt krasj. Uansett syns jeg det er rart at RH velger å investere i dyre merkeklær fremfor en bra bakovervendt sete som hennes lange to åring får plass i. Jeg har ikke god råd, men har likevell hatt den prioriteringen fremfor alt annet. RH har jo i følge seg selv ganske så god råd.

Endret av bloggerutennavn
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Nei, det kommer slett ikke an på. Det er et faktum at et bra forovervendt sete er bedre enn et dårlig bakovervendt. Generelt er bakovervendte sikrere, men det er ingen evig sannhet.

Endret av jabx
Skrevet

Håper jeg ikke tråkker deg på tærne nå, men det er faktisk ikke alle menn som synes utseende a la Rannveig Heitman er så fryktelig sexy. Og jeg digger blonde kvinner med store pupper, jeg synes bare ikke Heitman er så...heit, at det gjør noe. Hvordan hu ser ut om 20 år tør jeg ikke tenke på engang.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...