Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av å ha gule tenner! Hater det. Har arvet de fra foreldrENE mine...
Tør verken smile eller noe offentlig fordi jeg er såå redd for hva andre vil synes. Ikke røyker jeg, snuser, drikker alkohol, te, kaffe. Drikker som regel vann eller juice. Har heller aldri hatt hull etter 20år!! Så de er nok sterke ogsånn.
Men noen som vet om jeg burde dra til tannlene for å få bleket de, eller funker det faktisk å bleke de hjemme? Er redd for at mine tenner "ikke går ann å blekes". Er det noe som heter det? Kan alle tenner blekes?

Tusen takk hvis noen tar seg tid til å svare, og komme med egne erfaringer <3

Anonymous poster hash: 0129c...b7a

Anonymous poster hash: 0129c...b7a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du snakket med en tannlege om det? det er uansett det første jeg ville gjort :)

ellers så kan du prøve sånn tannkrem med blekemiddel, med tror det var tv2 hjelper deg som fant ut at de egentlig ikke har noen spesiell effekt.

ellers kan du prøve "kjerringråd": Hvis man pusser tennene med bakepulver før man pusser dem vanlig skal man få hvitere tenner.

:)

Anonymous poster hash: cc53e...05f
Skrevet

har du snakket med en tannlege om det? det er uansett det første jeg ville gjort :)

ellers så kan du prøve sånn tannkrem med blekemiddel, med tror det var tv2 hjelper deg som fant ut at de egentlig ikke har noen spesiell effekt.

ellers kan du prøve "kjerringråd": Hvis man pusser tennene med bakepulver før man pusser dem vanlig skal man få hvitere tenner.

:)

Anonymous poster hash: cc53e...05f

Bakepulver gir syreskader på tannemaljen, så dette anbefales ikke..

• Liker 1
Skrevet

Bakepulver og sånne hjemmeløsninger bare ødelegger og etser emaljen på tennene. Spør tannlegen om han/hun anbefaler deg å prøve profesjonell bleking.

• Liker 1
Skrevet

Oslo tannlegesenter har tilbud på tannbleking nå , 1400 kroner, da er det med sjekk av tenner, rens og fjerning av tannstein, du får støpt bittskinner, og så henter du blekemiddel og bittskinenne en uke etter. Varer ut desember. Skal bestille time selv snart :)

Skrevet

Hjemmebleking kan faktisk fungere godt uten å være skadelig. Jeg har bleket mine tenner i "samarbeid" med tannlege, og tennene mine har ikke tatt noe skade av det, og de har blitt MYE hvitere! Drastisk forandring. De er nesten for hvite nå, ser litt rart ut på bilder noen ganger, men de kommer til å bli litt gulere med tiden, så jeg er veldig fornøyd.

Jeg brukte Crest whitestrips professional, og tannlegen godtkjente de. Jeg sjekket tennene før og etter behandlig og han sa at alt så flott ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...