AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #1 Skrevet 9. desember 2013 Heihei! Jeg skal kjøpe julegave til mammaen til kjæresten min og stefaren, har dere noen tips? Pris spiller ikke noen rolle, men vil gjerne gi noe de har nytte av. Han er veldig friluftsmenneske mens hun er mer bymenneske hvis man kan si det slik? Jeg aner faktisk ikke hva jeg skal kjøpe, noen som har noen tips? Hva skal dere gi til svigerforeldrene deres? Dette er første gaven jeg gir dem forresten Og en annen ting, jeg har mye mye mye bedre kontakt med kjæresten sin mamma og stefar og jeg er utrolig glad i dem begge to. Faren og stemoren til kjæresten min har jeg ikke hatt så mye kontakt med og jeg liker ikke stemoren hans. Synes hun er veldig manipulerende og frekk. Liker godt faren hans da, men vi møtes sjeldent! Vi snakker heller aldri over nett eller telefon slik jeg gjør med moren og stefaren til kjæresten min og har bare møtt dem et par ganger. Er det merkelig om jeg kun kjøper julegave til moren og stefaren til kjæresten? Vi skal egentlig besøke faren og stemoren hans i romjulen, men jeg har egentlig svært liten lyst til det.. Men kanskje jeg burde gi dem julegave uansett? Tror ikke jeg får noen av dem egentlig. Anonymous poster hash: 289fb...f19
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 Hvor lenge har dere vært sammen? En julestjerne (blomst) hadde jo vært fint å gi. Det behøver ikke å koste mer enn 40 kr heller. Det er vel gjerne slik når ens partner har skilte foreldre at man får mer kontakt med den opprinnelige forelderen dens, og kanskje ikke så god kontakt med steforelderen. Jeg ville gitt noe lite til far+stemor også. Anonymous poster hash: aece9...7aa 1
strawberry Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Vi gir heldigvis sammen, så slipper jeg å tenke på noe fra meg og noe fra han. Mye enklere. Så kanskje du kan høre etter med ham hva dere skal gi sammen?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #4 Skrevet 9. desember 2013 Hva med et gavekort til dem? På en restaurant, billettservice, kino...? Om dere skal gi til far+stemor synes jeg nesten kjæresten din får avgjøre. Anonymous poster hash: 7cd0b...08e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå