Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg er en jente på 21år som får panikk av tanken på forhold. Jeg vet jeg er ung og at jeg ikke trenger å stresse med dette nå - det gjør jeg egentlig ikke heller. Det eneste som skremmer meg er om dette aldrig vil gå over.

Jeg har møtt en nå, som jeg liker veldig godt - men jeg saboterer det for meg selv. Om jeg ikke har en jeg holder på med klarer jeg meg fint uten oppmerksomhet fra gutter og sex, mens med en gang det kan bli noe mer med en går jeg etter alle andre gutter jeg ser. Det er utrolig frustrerende når jeg tenker at jeg vil ha et forhold mens panikken gjør at det aldrig går.

det jeg lurer på er vell om andre føler det slik eller har følt det men at det gikk over? Jeg har tenkt litt på psykolog men vet ikke helt om det vil hjelpe.

noen råd? :)

Anonymous poster hash: a53d2...60f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne det vært en idé med et åpent forhold? Det er noen folk som føler at det passer bedre, så det er mulig å få både i pose og sekk. Frihet óg tid med en person man liker.

Anonymous poster hash: 7b02a...e34

Skrevet

Jeg kjenner til panikken som noen ganger kan komme ut av at ting blir for seriøst, men at dette skal skje hver gang høres veldig ødeleggende ut ja.
Du behøver ikke nødvendigvis snakke med en psykolog, men har du forsøkt å prate med noen om dette. Om ikke han du sier du liker godt, kanskje en god venninne?

Anonymous poster hash: d9409...aac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...