Gå til innhold

Var han interessert eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på fest i helgen hvor det også var noen av mine tidligere mobbere fra barne- og ungdomsskolen. De mobbet meg for alt mulig, at jeg var lav, litt overvektig, klærne mine, brillene mine. Alt de kunne finne på. På videregående og etter ble jeg heldigvis kvitt de, men på denne festen var de igjen. Jeg tenkte mye på om jeg skulle dra når jeg fikk så de også skulle komme, men jeg bestemte meg for å dra. Dessverre så fortsatte de med mobbingen der, igjen var det klærne mine, håret, (det lille jeg bruker av) sminke og brillene. Jeg prøvde å ignorere det, flytte meg når de begynte men de fulgte faktisk etter meg og baksnakket meg tydelig så jeg skulle høre det. Til slutt begynte jeg bare å gråte og endte opp med å gå ut for å trekke luft og gråte. Kort tid etter kom en av de guttene jeg ikke kjente fra før ut. Han hadde hørt noe av det de sa og spurte om det gikk bra med meg. Han prøvde å muntre meg opp litt ved å "motbevise" det de sa. Jeg vet ikke om han mente det eller ikke, men det virket. Etterhvert gikk vi inn og satte oss i gangen hvor vi satte oss og pratet. Etter nesten en time spurte han om vi ikke skulle gå inn igjen til de andre. Jeg var litt motvillig, men han tok meg i hånden, så meg i øynene og sa at jeg ikke burde høre på hva de andre sier, han syntes jeg var ei pen og ålreit jente. Så gikk vi inn til de andre, hånd i hånd og satte oss.
Han la meg til på facebook i løpet av kvelden og han sa vi "vi snakkes i morgen".
Men jeg har ikke hørte noe fra han. Jeg ble litt bettatt av han, men var han kanskje bare snill mot meg fordi han egentlig ville noe mer?...

Anonymous poster hash: b1377...ab1
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...