NoraBigli Skrevet 8. desember 2013 #1 Del Skrevet 8. desember 2013 Det lurer jeg fryktelig mye på. Er det en slags "YOLO"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 9. desember 2013 #2 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) For min del kommer det herfra, menes noe slikt som "YOLO" eller "vi driter i reglene og gjør det vi vil"-opplegg. Edit: Linken ville ikke... Endret 9. desember 2013 av She_Leiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2013 #3 Del Skrevet 9. desember 2013 Stupe læll er Læll = likevel/uansett på trøndersk. Så det blir Stupe alikevel, dvs man tar sjansen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoraBigli Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 9. desember 2013 Det var noe slikt jeg så for meg. Men man lurer jo når folk bruker det helt ut av sammenheng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 9. desember 2013 #5 Del Skrevet 9. desember 2013 Hvorfor må folk begynne med slike idiotiske dialektord, svir i øynene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skvaldersjura Skrevet 10. desember 2013 #6 Del Skrevet 10. desember 2013 Det er et klassisk brudd på en sosial kontrakt, der forbudet mot å stupe fra bassengets langside, eller fra et avstengt stupetårn, blir ignorert i størst mulig grad. Overføring av uttrykket har bredt seg om til andre sammenhenger, slik at det blir allment og gyldig der man varsler at man driter i både forbud og konsekvens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå