NoraBigli Skrevet 8. desember 2013 #1 Skrevet 8. desember 2013 Det lurer jeg fryktelig mye på. Er det en slags "YOLO"?
She_Leiva Skrevet 9. desember 2013 #2 Skrevet 9. desember 2013 (endret) For min del kommer det herfra, menes noe slikt som "YOLO" eller "vi driter i reglene og gjør det vi vil"-opplegg. Edit: Linken ville ikke... Endret 9. desember 2013 av She_Leiva
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2013 #3 Skrevet 9. desember 2013 Stupe læll er Læll = likevel/uansett på trøndersk. Så det blir Stupe alikevel, dvs man tar sjansen. 1
NoraBigli Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2013 Det var noe slikt jeg så for meg. Men man lurer jo når folk bruker det helt ut av sammenheng
miramis Skrevet 9. desember 2013 #5 Skrevet 9. desember 2013 Hvorfor må folk begynne med slike idiotiske dialektord, svir i øynene mine.
Skvaldersjura Skrevet 10. desember 2013 #6 Skrevet 10. desember 2013 Det er et klassisk brudd på en sosial kontrakt, der forbudet mot å stupe fra bassengets langside, eller fra et avstengt stupetårn, blir ignorert i størst mulig grad. Overføring av uttrykket har bredt seg om til andre sammenhenger, slik at det blir allment og gyldig der man varsler at man driter i både forbud og konsekvens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå